Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du gjort det? Isåfall: Gjorde du det selv eller ble dekorert av en "proff"? I Norge eller utlandet?

Hvor lenge varte det før det gikk bort?

Var du fornøyd?

Kan man gå til et sted i Oslo og bli henna-dekorert av en proff (innvandrerdame el lign)?

Gjest togli
Skrevet

Ungene fikk iallefall Henna-tatovering i syden for noen år siden. Like etter kom det store oppslag i avisen om folk som hadde reagert voldsomt allergisk(?) på hennaen og man anbefalte ikke bruk av dette stoffet...

Skrevet

Ungene fikk iallefall Henna-tatovering i syden for noen år siden. Like etter kom det store oppslag i avisen om folk som hadde reagert voldsomt allergisk(?) på hennaen og man anbefalte ikke bruk av dette stoffet...

Ja, jeg har fått med meg det, men tror det gjelder sånn svart henna, og som man da får i utlandet.

Gjest togli
Skrevet

Ja, jeg har fått med meg det, men tror det gjelder sånn svart henna, og som man da får i utlandet.

Det er godt mulig. Jeg har egentlig ikke peiling. Kom bare på denne historien når du snakka om henna ;)

Skrevet

Vår datter på 7 år fikk en slik henna-tatovering i syden i fjor.Hun reagerte voldsomt etter ca 1.uke.Først begynte det å bli litt rødt,så hovnet det voldsomt opp før det begynte å væske noe alldeles forferdelig.Legen her hjemme ble helt forskrekket da han så armen hennes.Til slutt hadde hun utslett ikke bare rundt tatoveringen,men nedover armen og videre i kroppen.

Må innrømme at jeg ble kjempenervøs.Hadde aldri trodd at man kunne reagere så voldsomt.

Vår datter er mørk i huden,jeg vet ikke om det er derfor,men hun har merker etter tatoveringen som ikke forsvinner. To ganske mørke flekker som ser ut som blåveiser(Her vil sikkert noen tro at hun er blitt tatt hardt i armen/blitt kløpet når de ser det:-( )

Så her i huset blir det ALDRI mer tatovering!

Mary Poppins
Skrevet

Jeg er oppvokst i midtøsten, så da jeg var barn hadde vi ofte henna. Kjenner ingen som reagerte noe på det, men jeg ser ikke noe grunn til å ta sjansen når du leser de innleggene under her.

Henna er forøvrig ikke spesielt pent :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...