Gå til innhold

Anti permanent

Anbefalte innlegg

Gjest anti-permanent
Skrevet

Har en datter i huset med verdens fineste fall i håret, synest jeg som er mammaen.

Jenta er litt over 15 år, og nå vil hun ta anti permanent. Trist synest jeg:(,men det er tross alt hun som skal være fornøyd.

Har noen erfaring med anti permanent? Holdbarhet, sliter det på håret, blir håret helt slett osv?

Aller helst vil den egoistiske mammaen høre om negative erfaringer....

Aliza1365380759
Skrevet

Det sliter veldig, håret blir sjeldent helt slett, og en får relativt raskt fall tilbake i håret. Det er mye "verre" å få slett hår med antipermanent enn krøller med permanent. Det er i alle fall min erfaring. 1-0 til mamma fra meg altså ;)

Skrevet

Jeg fikk beskjed av min frisør at det sannsynligvis ikke ville ha noen effekt med antipermanent i naturlig krøllete hår, siden håret er krøllete i utgangspunktet (altså ikke blitt krøllete ved permanent).

Persille1365381127
Skrevet

Det blir helt slett, og det holder omtrent like lenge som en vanlig permanent.

Men; jeg synes det var vondt, det svidde, lugget og tok lang tid. Når det er sagt; håret er like tykt uansett krøller eller ikke - så om hun har tykt hår i tillegg er det ikke sikkert antipermanent fjerner problemet.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg forstår datteren din godt ;-)

Det sliter enormt på håret, og på meg ble ikke håret helt slett, noe som resulterte i at jeg måtte til med rettetangen likevel, altså dobbel sliting av håret. Jeg ville ikke gjort det igjen tror jeg, men jeg bruker rettetang fra GHD som er helt fantastisk.

En kamerat av meg tok anti permanent hos en frisørsalong spesielt beregnet på afro hår, og det ble _helt_ slett. Men samtidig følte han at han holdt på å brenne av alt håret så det ville jeg aldri turt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...