Gå til innhold

Hva er vitsen?

Anbefalte innlegg

Skogstrollet
Skrevet

Vi skal alle dø engang. Vi lever midlertidig. Hva er vitsen i å krangle på nett? Det er bortkastet. Hvorfor ikke ha det så fint man kan ha det mens man lever? La oss være venner. Er det noen som skriver noe dere synes er fælt ikke bry dere. Vedkommende har det vondt nok fra før av.

Skogstrollet
Skrevet

For 20 år siden fantes ikke forum som dette. Jeg vet ikke om slike forum som dette er til det beste. Jo mer man snakker om sin sykdom, jo sykere man blir. Det er selvfølgelig det legeindustrien vil. Da tjener de mer penger, og det er også de som betaler for dette forumet.

Gjest Aimabel
Skrevet

For 20 år siden fantes ikke forum som dette. Jeg vet ikke om slike forum som dette er til det beste. Jo mer man snakker om sin sykdom, jo sykere man blir. Det er selvfølgelig det legeindustrien vil. Da tjener de mer penger, og det er også de som betaler for dette forumet.

Måtehold er alltid sunnere enn avhengighet

Persille1365381127
Skrevet

Nå vet jeg ikke helt hva du sikter til - men jeg synes en god krangel på nettet er forfriskende :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...