Skogstrollet Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Vi skal alle dø engang. Vi lever midlertidig. Hva er vitsen i å krangle på nett? Det er bortkastet. Hvorfor ikke ha det så fint man kan ha det mens man lever? La oss være venner. Er det noen som skriver noe dere synes er fælt ikke bry dere. Vedkommende har det vondt nok fra før av. 0 Siter
Skogstrollet Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Skrevet 24. juni 2008 For 20 år siden fantes ikke forum som dette. Jeg vet ikke om slike forum som dette er til det beste. Jo mer man snakker om sin sykdom, jo sykere man blir. Det er selvfølgelig det legeindustrien vil. Da tjener de mer penger, og det er også de som betaler for dette forumet. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 For 20 år siden fantes ikke forum som dette. Jeg vet ikke om slike forum som dette er til det beste. Jo mer man snakker om sin sykdom, jo sykere man blir. Det er selvfølgelig det legeindustrien vil. Da tjener de mer penger, og det er også de som betaler for dette forumet. Måtehold er alltid sunnere enn avhengighet 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Nå vet jeg ikke helt hva du sikter til - men jeg synes en god krangel på nettet er forfriskende 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.