Gå til innhold

Jippi, skattepengene ER kommet!!!

Anbefalte innlegg

Skogstrollet
Skrevet

De er ikke kommet til min bank ennå, men trygda kom i dag. Skattefri også.

Gjest Bjølsen
Skrevet

De er ikke kommet til min bank ennå, men trygda kom i dag. Skattefri også.

Da er det ikke rart du drikker.

Skogstrollet
Skrevet

Da er det ikke rart du drikker.

Hadde hatt penger til å drikke uansett. Trygda kom etter jeg var på butikken.

Skogstrollet
Skrevet

Hadde hatt penger til å drikke uansett. Trygda kom etter jeg var på butikken.

Så fort jeg får min egen leilighet vil jeg finne meg en jobb. Å tjene sine egne penger er best!

Skogstrollet
Skrevet

Så fort jeg får min egen leilighet vil jeg finne meg en jobb. Å tjene sine egne penger er best!

Ps. Jeg har drukket 4.5 liter øl nå. Jeg håper jeg vil være tøff nok til å skaffe meg en jobb når jeg bor for meg selv når jeg er edru også.

Gjest Bjølsen
Skrevet

Ps. Jeg har drukket 4.5 liter øl nå. Jeg håper jeg vil være tøff nok til å skaffe meg en jobb når jeg bor for meg selv når jeg er edru også.

9 halvlitere altså.

Skogstrollet
Skrevet

9 halvlitere altså.

Ja noe sånt :) Hvis jeg alltid var så beruset som nå hadde jeg ikke trengt å gå på trygt. Det hadde vært herlig!

Gjest Shira :o)
Skrevet

Hmpfr, de var ikke kommet hos meg. Jaja, de kommer nok, og jeg trenger dem egentlig ikke helt enda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...