Gå til innhold

Hvilken nåt er dette? Antony and the Johnsons?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt en låt på radioen i det siste, som høres mye ut som Antony and the Johnsons, men den er litt "upbeat", altså ikke karakteristisk for dem. Vet noen hvilken jeg mener?

Skrevet

Du mener vel: Hvem nåt er dette? hi.hi..

haha

Skrevet

haha

He.he...Det blei faktisk ganske festlig all den tid det har pågått en "rettskrivingsdebatt" her i hele dag, under inlegget : Hvem låt er dette?

Skrevet

Sikkert Hercules Love Affair. Anthony fra Anthony and the Johnsons har en del vokal der, og alle låtene er ganske up-tempo/disco-aktige. Kjempefin plate. Har den selv.

Her er et eksempel på en av låtene:

Skrevet

He.he...Det blei faktisk ganske festlig all den tid det har pågått en "rettskrivingsdebatt" her i hele dag, under inlegget : Hvem låt er dette?

aha, jeg er ikke nok her inne til å skjønne disse "inside" jokes ;)

Skrevet

Sikkert Hercules Love Affair. Anthony fra Anthony and the Johnsons har en del vokal der, og alle låtene er ganske up-tempo/disco-aktige. Kjempefin plate. Har den selv.

Her er et eksempel på en av låtene:

thank you, thank you!

Gjest tuttamatilda
Skrevet

he he

Jeg tenkte på det samme, men "turde" ikke si noe....

Godt du har guts Geir :D

Gjest tuttamatilda
Skrevet

psst...

Takk for at du spurte herinne, ellers hadde jeg neppe oppdaget den.

Kjempefin!

Skrevet

he he

Jeg tenkte på det samme, men "turde" ikke si noe....

Godt du har guts Geir :D

Eg "turte" ikkje si noe før i tiden eg heller.

Men no sier eg det eg tenker, men håper eg ikkje sårer noen selvfølgelig, men det er ikkje hverken lett å vite eller lett å unngå. :-)

Gjest tuttamatilda
Skrevet

Eg "turte" ikkje si noe før i tiden eg heller.

Men no sier eg det eg tenker, men håper eg ikkje sårer noen selvfølgelig, men det er ikkje hverken lett å vite eller lett å unngå. :-)

Sant nok, og det er en større fare for å bli misforstått her enn RL :)

Men stå på du, synes du er festlig jeg *S* (og heldigvis går det an å oppklare misforståelser og eventuelt be om tilgivelse)

Skrevet

Sant nok, og det er en større fare for å bli misforstått her enn RL :)

Men stå på du, synes du er festlig jeg *S* (og heldigvis går det an å oppklare misforståelser og eventuelt be om tilgivelse)

Enig, takk og enig.

Skrevet

thank you, thank you!

bare kos. deilig musikk må jo deles :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...