Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skogstrollet
Skrevet

BMI suger. Jeg var treningsavhengig før. Har lagt meg på 25 kilo nå, og i følge min vekt og høyde er jeg obese. Det er jeg ikke, men jeg har noen kilo for mye, men alle musklene mine har ikke forsvunnet ennå.

Skrevet

Takk. Den er på 182531,1.

Under står det at det er sykelig overvekt. Må være noe galt her:-)

*Fnis* Du kan legge inn bare hele tall og høyden i cm. For min del altså 152 cm / 55 kg.

Skrevet

*Fnis* Du kan legge inn bare hele tall og høyden i cm. For min del altså 152 cm / 55 kg.

Jeg la inn hele tall. 1.72 cm og 54 kg.

Skrevet

Jeg la inn hele tall. 1.72 cm og 54 kg.

Men du er da ikke 1,72 cm høy! *Flirer* Du er 172 cm høy.

Din bmi er 18,3 og du regnes som undervektig, men dersom dette er din naturlig kroppsvekt og ikke en vekt du har sultet deg ned på så er det ikke noe å bry seg om. .o)

Skrevet

Men du er da ikke 1,72 cm høy! *Flirer* Du er 172 cm høy.

Din bmi er 18,3 og du regnes som undervektig, men dersom dette er din naturlig kroppsvekt og ikke en vekt du har sultet deg ned på så er det ikke noe å bry seg om. .o)

Den er naturlig ja. Den har til og med steget de siste årene. Tidligere var den på 17.

Skrevet

Til hva da? En side der du kan regne ut BMI`? Hørt om google eller!? ;o)

http://overvektig.net/index.php?id=11

For noe drit!

Eg fikk: ''Din BMI er 307,6

BMI over 30 kalles fedme og innebærer økt til svært økt risiko for en rekke sykdommer.''

Skrevet

For noe drit!

BMI over 30 kalles fedme og innebærer økt til svært økt risiko for en rekke sykdommer.''

Selv om bmi er en sannhet med modofikasjoner så bør du ta deg i nakken når den overstiger 30. Den bør ligge en del under der - spis sunnere og rør deg mer, gutt! ;o)

Aliza1365380759
Skrevet

Selv om bmi er en sannhet med modofikasjoner så bør du ta deg i nakken når den overstiger 30. Den bør ligge en del under der - spis sunnere og rør deg mer, gutt! ;o)

Men denne var jo på over 300?! ;)

Skrevet

Men denne var jo på over 300?! ;)

*Hyler av latter* Hvordan er det dere legger inn tallene egentlig!?

Skrevet

''...spis sunnere og rør deg mer, gutt! ;o)''

Tror ikkje det hjelper akkurat, det er jo den der testen din som er helt kokko!

Gjest mora2
Skrevet

For noe drit!

Whaat??? He, he, nå har du vel gjort noe feil?

Jeg ble 18,4. Undervektig..Pøh..

Skrevet

*Hyler av latter* Hvordan er det dere legger inn tallene egentlig!?

Den helseskaden NHD snakket om ligger i hjernen vår:-)

Skrevet

Whaat??? He, he, nå har du vel gjort noe feil?

Jeg ble 18,4. Undervektig..Pøh..

Ikkje vet eg.

Vi hadde blitt litt av ett par, du med dine 18,4 og eg med mine 307,6!

Snakk om Helan & Halvan...:-)

Gjest mora2
Skrevet

Ikkje vet eg.

Vi hadde blitt litt av ett par, du med dine 18,4 og eg med mine 307,6!

Snakk om Helan & Halvan...:-)

*LOL*

Det hadde sett bra ut ja :0)

Gjest Elextra
Skrevet

For noe drit!

Hehe, antakelig har du tastet _helt_ feil.

Eller - hvor mye veier du egentlig!?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...