Gå til innhold

Lotte :o) is back! :o)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Juhuu! Endelig èn eneste ting som funker på denne føkkings pc'n.

Kuuuler'n med en liten Tyrkisk Peber-dram i kveld også, rett fra fryser'n *glise* Noko måtte gjerast, så dette er medisin mot feber og basselusker, hehe! ;p

Mimrer 8 år tilbake i tid, vi var fortsatt uten barn, på siste døgnet! Tiden går, og knotten blir 8 i morgen. Hjelp hvor tiden går *ler*

Skrevet

He.he...Du er jo snydens jo! :-)

*kyss* ;p

Skrevet

Hi, hi, kos deg! :0)

Det gjør jeg, ja! Hvordan gikk jomfruturen i camping-egget?

Gjest mora2
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1214342304' post='3909195]

Det gjør jeg, ja! Hvordan gikk jomfruturen i camping-egget?

Reiser ikke før 10 juli..

Da er det Kvinestal :0)

Skrevet

Huzza for fikset pc, om ikke 100%. Vi - eller egentlig bare jeg, da - trådte ut av den barnløse stand for nøyaktig 9 år siden på søndag som kommer, jeg tror jammen jeg skal ta en skål sammen med deg!

Skrevet

Huzza for fikset pc, om ikke 100%. Vi - eller egentlig bare jeg, da - trådte ut av den barnløse stand for nøyaktig 9 år siden på søndag som kommer, jeg tror jammen jeg skal ta en skål sammen med deg!

Jeg sitter her og mimrer om rier...

Skål!

Skrevet

Jeg sitter her og mimrer om rier...

Skål!

Har fortrengt det, jeg. ;) *løfte vinglasset*

Skrevet

Har fortrengt det, jeg. ;) *løfte vinglasset*

Det er ikke vondt før rundt 12 i dag....

Skrevet

:)

Skrevet

Like bra dag i dag, Lotte?;)

Oh, yeah! ;o)

Skrevet

Det er ikke vondt før rundt 12 i dag....

Jeg husker at vi ankom sykehuset litt over kl 18. 8 cm åpning, og to timer senere var jeg blitt mamma :DDD

Det utrolige oppi dette, er at _jeg_ også er blitt 8 år eldre ;p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...