Gå til innhold

Årets beste cd-utgivelse så langt :o)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Coldplay! Coldplay! Coldplay! Coldplay! Coldplay!

Digge, digge, digge, digge, digge!

Utroooolig bra :)

Gjest firepile
Skrevet

Finnes det noe kjedeligere enn Coldplay? Nei Nei Nei!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Tja ... Lastet den ned fra iTunes i går, og så langt har den ikke svart til forventningene. Mulig den tar seg opp, men de sangene jeg har likt med Coldplay tidligere har tatt meg umiddelbart. Fremdeles ligger hvert eneste spor på den siste plata deres milevis under Yellow og Clocks for eksempel...

Skrevet

Hmf, syns du?

Har konsertbiletter til coldplay i september, men syns det høres kjeeeedelig ut.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Den heter Unit Five :) Du må høre Sleepless!!!!

''Den heter Unit Five :) Du må høre Sleepless!!!!''

Skikkelig lapskaus! Gruppa med "Sleepless" heter Until June. Og så langt er deres utgivelse årets sommeralbum her hos meg.

Unit Five, det var noe helt annet, det. Hehe.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hmf, syns du?

Har konsertbiletter til coldplay i september, men syns det høres kjeeeedelig ut.

De har jo en del eldre stoff som er bra og som du kan håpe de spiller.

Skrevet

Skikkelig lapskaus! Gruppa med "Sleepless" heter Until June. Og så langt er deres utgivelse årets sommeralbum her hos meg.

*hehe* Jeg stussa litt da jeg leste det innlegget du svarte på nå ja. :o) Unit Five - det er min ungdomstid det.

Skrevet

**litt rød i fjeset nå**

Går det ann å skrive så feil uten å merke noe!?!?!?!?!

Gjest ChiengMai
Skrevet

**litt rød i fjeset nå**

Går det ann å skrive så feil uten å merke noe!?!?!?!?!

_Tenke_ så feil tenker jeg vi sier. ;-)

Skrevet

_Tenke_ så feil tenker jeg vi sier. ;-)

Tror vi bare glemmer hele greien jeg!!!! :o)

Skrevet

Hmf, syns du?

På kosert spiller de sikkert de store hits fra tidligere album også! Blir sikkert skitlænt! :)))

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1214423304' post='3910052]

På kosert spiller de sikkert de store hits fra tidligere album også! Blir sikkert skitlænt! :)))

Ok... Sikkert bare skadet etter en konsert med Elton John som var så utroooooolig kjedelig at jeg hadde sovnet om jeg la meg ned. Ser for meg at Coldplay heller ikke er særlig "livat".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...