Lotte :o) Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Coldplay! Coldplay! Coldplay! Coldplay! Coldplay! Digge, digge, digge, digge, digge! Utroooolig bra 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Finnes det noe kjedeligere enn Coldplay? Nei Nei Nei! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Tja ... Lastet den ned fra iTunes i går, og så langt har den ikke svart til forventningene. Mulig den tar seg opp, men de sangene jeg har likt med Coldplay tidligere har tatt meg umiddelbart. Fremdeles ligger hvert eneste spor på den siste plata deres milevis under Yellow og Clocks for eksempel... 0 Siter
Mamma07 Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Den heter Unit Five Du må høre Sleepless!!!! 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Hmf, syns du? Har konsertbiletter til coldplay i september, men syns det høres kjeeeedelig ut. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Den heter Unit Five Du må høre Sleepless!!!! ''Den heter Unit Five Du må høre Sleepless!!!!'' Skikkelig lapskaus! Gruppa med "Sleepless" heter Until June. Og så langt er deres utgivelse årets sommeralbum her hos meg. Unit Five, det var noe helt annet, det. Hehe. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Hmf, syns du? Har konsertbiletter til coldplay i september, men syns det høres kjeeeedelig ut. De har jo en del eldre stoff som er bra og som du kan håpe de spiller. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 ''Den heter Unit Five Du må høre Sleepless!!!!'' Skikkelig lapskaus! Gruppa med "Sleepless" heter Until June. Og så langt er deres utgivelse årets sommeralbum her hos meg. Unit Five, det var noe helt annet, det. Hehe. *hehe* Jeg stussa litt da jeg leste det innlegget du svarte på nå ja. ) Unit Five - det er min ungdomstid det. 0 Siter
Mamma07 Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 ''Den heter Unit Five Du må høre Sleepless!!!!'' Skikkelig lapskaus! Gruppa med "Sleepless" heter Until June. Og så langt er deres utgivelse årets sommeralbum her hos meg. Unit Five, det var noe helt annet, det. Hehe. **litt rød i fjeset nå** Går det ann å skrive så feil uten å merke noe!?!?!?!?! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 **litt rød i fjeset nå** Går det ann å skrive så feil uten å merke noe!?!?!?!?! _Tenke_ så feil tenker jeg vi sier. ;-) 0 Siter
Mamma07 Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 _Tenke_ så feil tenker jeg vi sier. ;-) Tror vi bare glemmer hele greien jeg!!!! ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Skrevet 25. juni 2008 Hmf, syns du? Har konsertbiletter til coldplay i september, men syns det høres kjeeeedelig ut. På kosert spiller de sikkert de store hits fra tidligere album også! Blir sikkert skitlænt! )) 0 Siter
Åsemor Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1214423304' post='3910052] På kosert spiller de sikkert de store hits fra tidligere album også! Blir sikkert skitlænt! )) Ok... Sikkert bare skadet etter en konsert med Elton John som var så utroooooolig kjedelig at jeg hadde sovnet om jeg la meg ned. Ser for meg at Coldplay heller ikke er særlig "livat". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.