Gå til innhold

Hund som promper, har dere noen råd?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

Har en valp som promper hele tiden. vår forrige hund prompet aldri. Er det noe vi bør oppsøke vetrinær for? Og er det noe vi kan gjøre med prompingen? Hun spiser mye tørr mat, vil ikke ha den bløtlagt.

Gjest mora2
Skrevet

Kan være maten hun reagerer på.

Dere gir sikkert valpefor (?), prøv å bytte. :0)

Gjest tuttamatilda
Skrevet

Tren ham opp til å gå på badet og prompe! Det er da alminnelig høflighet.

Gjest mora2
Skrevet

Tren ham opp til å gå på badet og prompe! Det er da alminnelig høflighet.

*LOL*

Gjest Grågrønn
Skrevet

Det kan være at den ikke tåler det foret den får så veldig godt, og at det kan hjelpe med et annet for. Hvilket og hvorfor, vet jeg ikke.

Så lenge den ikke har blod i avføringen, så er det sannsynligvis ikke noe svært alvorlig vil jeg tro. Hunden jeg hadde, fikk tykktarmsbetennelse, og da kom det masse blod osv....

De har kanskje noen råd hos veterinæren....

Gjest mandolina
Skrevet

Ikke gi den brød og forsøk spesialfor.

Hilsen

Gjest best wishes
Skrevet

Skal forsøke en periode med nytt for. Hun drikker etter det jeg ser nok, men det er veldig tørt siden hun ikke vil at vi skal bløtlegge kulene hennes med vann eller melk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...