Gjest best wishes Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Har en valp som promper hele tiden. vår forrige hund prompet aldri. Er det noe vi bør oppsøke vetrinær for? Og er det noe vi kan gjøre med prompingen? Hun spiser mye tørr mat, vil ikke ha den bløtlagt. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Kan være maten hun reagerer på. Dere gir sikkert valpefor (?), prøv å bytte. :0) 0 Siter
Gjest tuttamatilda Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Tren ham opp til å gå på badet og prompe! Det er da alminnelig høflighet. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Tren ham opp til å gå på badet og prompe! Det er da alminnelig høflighet. *LOL* 0 Siter
Gjest Grågrønn Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Det kan være at den ikke tåler det foret den får så veldig godt, og at det kan hjelpe med et annet for. Hvilket og hvorfor, vet jeg ikke. Så lenge den ikke har blod i avføringen, så er det sannsynligvis ikke noe svært alvorlig vil jeg tro. Hunden jeg hadde, fikk tykktarmsbetennelse, og da kom det masse blod osv.... De har kanskje noen råd hos veterinæren.... 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Ikke gi den brød og forsøk spesialfor. Hilsen 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Skal forsøke en periode med nytt for. Hun drikker etter det jeg ser nok, men det er veldig tørt siden hun ikke vil at vi skal bløtlegge kulene hennes med vann eller melk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.