Gå til innhold

For dyrt å leie - må bo i telt.

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg har gått i gruppeterapi i tilsammen 12. mnd.

Gruppeterapi skal visst være bra mot sosial angst, men det hjalp ikke meg. Har aldri forsøkt kognitiv terapi. Kanskje jeg skal forsøke å finne noen som har greie på det når jeg får min egen bolig.

Ok. Da skal du ha ros for at du har stått på og forsøkt gruppeterapi i 12 mnd iallefall! Men det var jo synd det ikke hjalp deg. Lykke til med å forsøke noe annet.

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Skogstrollet

22

• Lillemus

4

• tonie

4

• Persille1365381127

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dere skal ikke tilfeldigvis få ny leieboer i løpet av det neste året? Samboeren min og jeg er ute etter ny leilighet i Torndheim ;)

Det vet jeg ikke. :o) Men dette er ikke i Trondheim, men noen mil utenfor. :o)

Aliza1365380759
Skrevet

Det vet jeg ikke. :o) Men dette er ikke i Trondheim, men noen mil utenfor. :o)

Hehe, verdt et forsøk! :) Noen mil utenfor blir litt for lang skolevei for min del uansett, så da får jeg vel bare fortsette å kikke litt nærmere skolen.

Gjest the system sux
Skrevet

har vært spennende for min del å følge diskusjonen her.selv måtte jeg flytte hjemmefra på dagen da jeg var 18,pga vold hjemme(og barnevernet mente det ikke var dertes jobb siden jeg var myndig),og på tross av at jeg ikke var rusmisbruker eller noe,så var det en skikkelig rønne jeg fikk.dritt-leilighet uten kjøkken!hagemøbler istedenfor sofa! så systemet er ikke alltid på topp,uansett hvor "riktig" man lever! (hadde ikke hatt alkohol-debuten min engang)heldigvis fikk jeg en saksbehandler som hjalp meg,så nå bor jeg godt:)

selv om du gjør mye rart i fylla,så ønsker jeg deg lykke til!

PS har en mistanke om at du er Flaxseed??du trenger ikke svare:P

Gjest mandolina
Skrevet

har vært spennende for min del å følge diskusjonen her.selv måtte jeg flytte hjemmefra på dagen da jeg var 18,pga vold hjemme(og barnevernet mente det ikke var dertes jobb siden jeg var myndig),og på tross av at jeg ikke var rusmisbruker eller noe,så var det en skikkelig rønne jeg fikk.dritt-leilighet uten kjøkken!hagemøbler istedenfor sofa! så systemet er ikke alltid på topp,uansett hvor "riktig" man lever! (hadde ikke hatt alkohol-debuten min engang)heldigvis fikk jeg en saksbehandler som hjalp meg,så nå bor jeg godt:)

Det kan ikke være flaxeed for flaxeed forkynte at h*n dro til Oslo for å bo på camping for 3-4 uker siden.

Hilsen

Skrevet

Når man er atten år bør man vel være i stand til å finne seg en leilighet selv? Jeg greide det da jeg var 16. Jeg tror ikke det falt meg inn at jeg hadde krav på noe som helst. Jeg bare ordnet det.

Skrevet

Jo, kan alltids bo på landet, men siden jeg ikke har noen venner er det best for mitt psykiske velvære at jeg bor i en by. Der føler jeg ikke så ensom. Jeg liker egentlig mennesker, men isolerer meg fort om jeg blir deprimert, og det blir jeg på landet. Her jeg bor nå er det ikke et treningsstudio engang.

Du må gjøre et valg. Fylla eller tak over huet, så enkelt er det.

Gjest the system sux
Skrevet

Når man er atten år bør man vel være i stand til å finne seg en leilighet selv? Jeg greide det da jeg var 16. Jeg tror ikke det falt meg inn at jeg hadde krav på noe som helst. Jeg bare ordnet det.

fra barnevern til gata,mener du?? folk flest er nok heldigere enn det ja,heldigvis:) men ikke alle som klarer seg!ble syk før puberteten og er den dag i dag avhengig av hjelp.derfor jeg mente det var et eksempel på at det er svikt i systemet.hadde jeg fullført skolen,studert/jobbet,så ville jeg vel klart meg selv ja.

Gjest togli
Skrevet

''Kanskje lurt å bygge seg et lite hus med leilighet i kjelleren - og leie ut ;-)''

Det kan vel være lurt uansett, men tror ikke jeg vil flytte til Hammerfest (eller hvor det var) for å få noen ekstra kroner i leieinntekter :-).

Nei, det var det da ;)

Skogstrollet
Skrevet

Det er ikke alltid for å hjelpe at jeg svarer, men for å ha noe å skrive om, som kanskje kan få andre til å se saken i et annet lys.

Og det har du jo fått iom at du innser at alkoholisme for kvinner ikke bare er å drikke for mye vin og alkohol, men også kan være å drikke for mye øl.

God sommerhilsen

Ønsker deg også en god sommer:

Skogstrollet
Skrevet

Du må gjøre et valg. Fylla eller tak over huet, så enkelt er det.

Til opplysning så får jeg penger 1. gang pr. mnd. Jeg kan ikke flytte midt i mellom, men jeg har penger nok til å flytte når jeg får penger. Det som er problemet at selv om jeg fikk skattefri utbetaling denne mnd. så er det mange som krever 3x dep. Da må jeg finne en ganske billig hybel for å få råd, men de er ofte forbeholdt studenter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...