Gå til innhold

Test: Økonomisk sans(eløs)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

10 av 12! Noe var ren gjetting da... ;o)

Gjest Elextra
Skrevet

Haha, fikk bare 7 av 12. Og mener jeg har en viss peiling! ;)

Men synes det var høye krav til faktaikunnskap her, da, hvem husker hva styringsrenta var i 2004, liksom?

Skrevet

Haha, fikk bare 7 av 12. Og mener jeg har en viss peiling! ;)

Men synes det var høye krav til faktaikunnskap her, da, hvem husker hva styringsrenta var i 2004, liksom?

Og om ginen er 61 eller 63% billigere på taxfree enn på polet har absolutt null interesse for meg gitt... :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Og om ginen er 61 eller 63% billigere på taxfree enn på polet har absolutt null interesse for meg gitt... :o)

Ikke for meg heller - jeg kjøper en aldri på polet ;).

Skrevet

10 av 12...

Men som Lillemus sier,- en del var gjetting.

fei1365380229
Skrevet

Fikk bare halvparten riktig, men jeg mener allikevel at jeg har god økonomisk sans, men dårlig hukommelse kanskje : -)

Persille1365381127
Skrevet

Det burde jo holde at man vet OM det er billigere - ikke hvor mye.

Skrevet

11 av 12. Det bør jeg vel ha også ettersom jeg jobber med økonomi. Bommet på styringsrenten.

Skrevet

Jeg fikk svaret til å bli ikke så langt fra 62%, men regnet vel litt feil da. Men da skulle jo 61 og 63 begge være nesten rett...

Skrevet

Fikk 9 rette. Har alltid vært ineresssert i økonomi, men flere av spørsmålene her, har lite interesse for meg nå. Aner forresten ikke hva styringsrente er, burde jeg visst det når jeg har jobbet minst 10 år på økonimiavdelig i et firma+ Og jeg har betalt og fått mye renter i min tid. Regnet ut på øret hva min postsparebankbok på 50 kr haddde steget til straks jeg hadde lært om det på skolen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...