Gjest Helt ukjent Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Skulle sett på en samleside der inne. Er ikke venn med noen etc. har akkurat laget meg en profil for å få sett det jeg er ute etter og er null kjent der inne. Noen tips til hvordan jeg går frem der inne? Ser at jeg må være venn for å se en profil f.eks. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Hva er det du vil der inne, da? Og hva mener du med "samleside"? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Hvis du ikke har noen kjente der inne er det vel ikke spesielt interessant med facebook? Og samleside? Hmm aldri hørt om. 0 Siter
Gjest Helt ukjent Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Hvis du ikke har noen kjente der inne er det vel ikke spesielt interessant med facebook? Og samleside? Hmm aldri hørt om. Det er laget en minneside til sønnen av ei bekjent av meg. Han døde nå. 0 Siter
Gjest Helt ukjent Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Hva er det du vil der inne, da? Og hva mener du med "samleside"? Det er laget en minneside til sønnen til en bekjent av meg som forulykket nå. 0 Siter
Gjest riske Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Prøv å skrive navnet til den som har opprettet minnesiden, evt. navnet til avdøde, i søkefeltet. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Det er laget en minneside til sønnen til en bekjent av meg som forulykket nå. Da burde den komme opp om du søker på navnet til gutten. 0 Siter
Gjest Helt ukjent Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Prøv å skrive navnet til den som har opprettet minnesiden, evt. navnet til avdøde, i søkefeltet. Vet ikke hva vedkommende heter som har opprettet siden. Finner gutten men må være venn for å se profil. Kommer ikke opp noen minneside. 0 Siter
Gjest Helt ukjent Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Da burde den komme opp om du søker på navnet til gutten. Når jeg søker så kommer kun opp bilde og navn men får ikke komme videre inn i profilen uten å være venn. Det kommer ikke opp noen minneside. Vet ikke navn på den som opprettet. Har aldri vært på facebook før. 0 Siter
Aggathe Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Et lite tips: Søk på " til minne", "minneside" osv og bla deg gjennom navnene der! Lykke til! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Kan du ikke adde en av vennene hans? Søk opp gruppen, og meld deg inn. Det burde jo gå! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Når jeg søker så kommer kun opp bilde og navn men får ikke komme videre inn i profilen uten å være venn. Det kommer ikke opp noen minneside. Vet ikke navn på den som opprettet. Har aldri vært på facebook før. Jeg ville tro en slik side som du nevner ville være opprettet som en gruppe, men da burde den kommet opp ved søk. Mange har begrenset tilgangen til profilen sin slik at den bare synes for de som er på vennelisten. Blir forespørselen din over akseptert, vil du kunne se hele profilen til vedkommende. 0 Siter
fresja Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Du sier du finner profilen til avdøde. Se om du har adgang til å til å se vennene hans (wiew friends). Du vil sikker ha adgang til profilene til noen av vennene, og da vil du finne gruppene de er med i. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Vet ikke hva vedkommende heter som har opprettet siden. Finner gutten men må være venn for å se profil. Kommer ikke opp noen minneside. Under søkefeltet til venstre kan du klikke på "Groups", og søke spesifikt på grupper. Det kan også være at guttens facebook-side er "gjort om til" minneside, vet at det er gjort med flere andres sider. Det betyr i disse tilfellene ikke annet enn at "walI'en" blir brukt til å uttrykke sorg og skrive til vedkommende. I så fall må noen andre kjenne passordet til siden deres, eller kanskje Facebook-folka har gitt andre tilgang i slike tilfeller.. Jeg vet ikke. Prøvd å klikke Add as friend? Hvis noen andre styrer siden så vil du fremdeles kunne legges til som venn. 0 Siter
Gjest Helt ukjent Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Du sier du finner profilen til avdøde. Se om du har adgang til å til å se vennene hans (wiew friends). Du vil sikker ha adgang til profilene til noen av vennene, og da vil du finne gruppene de er med i. Fant gruppen. Takk. Kommer ikke inn på profilen hans men det var primært ikke den jeg var ute etter heller. 0 Siter
Gjest Helt ukjent Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Kan du ikke adde en av vennene hans? Søk opp gruppen, og meld deg inn. Det burde jo gå! Jeg fant gruppen, den var åpen for alle. Takk. 0 Siter
Gjest Helt ukjent Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Et lite tips: Søk på " til minne", "minneside" osv og bla deg gjennom navnene der! Lykke til! Tipset ditt virket. Jeg fant gruppen, den var åpen for alle. Takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.