Gå til innhold

Sms-trøbbel, så ergelig!

Anbefalte innlegg

Gjest Venter og venter!
Skrevet

Jeg har fått telefonen bombadert med masse sånne vittige mms'er de siste dagene, og i går skjedde det noe rart, jeg hørte det pep som om jeg fikk melding, men ingen melding kom.

Og i går sendte jeg ut et par meldinger som jeg hadde litt problemer å få sendt, men det gikk til slutt, men har ikke fått noe svar da.

Eller det er det jeg er litt usikker på, for da jeg våkna i dag var telefonen helt svart, da jeg fikk slått den på sto det at telefonen var full og at jeg måtte slette, det gjorde jeg og den kunna ta imot ventende meldinger sto det.

Men det har ikke kommet noen meldinger, selv om jeg har slettet alt på innboks og sendte elementer, altså 2500 meldinger, så om jeg ventet meldinger, vil de komme?

Dette er ergelig, en av meldingene var av det slaget jeg har grudd meg lenge på å sende, og jeg psyka meg skikkelig opp for å få ordnet opp i noe greier, og nå vet jeg jo ikke om jeg har fått svar, eller om svaret er positivt eller negativt, usj..

Skrevet

Ring til operatøren din og be om nytt sim-kort. Det kan du bare hente ut i en forhandler nær deg, og koster under 100 lappen.

Om du ikke får til å ringe,kan du bare dra til f.eks elkjøp å be de hjelpe deg.

Skrevet

Hos noen leverandører kan du sjekke meldinger på nett. Hvis ikke din leverandør tilbyr dette, så må du antakelig bare vente. Du kan evt. prøve å skru telefonen av og på igjen for at den skal koble seg til nettverket på nytt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...