Gå til innhold

Salg av leilighet

Anbefalte innlegg

Gjest bolighai? hehe
Skrevet

Skal snart selge leiligheten min, den er forholdsvis liten, 40 kvadrat,

men romslig med stort bad med plass til vaskemaskin, kjøkken og stue i åpen løsning hvor kjøkkenet er litt gjemt... liten gang og stor sovealkove.

Nært bysentrum.

Tror dere det er lurt å legge ut nå i juli, eller er alle på ferie da...

har hørt at høsten er best å selge på da.

Men så tenkte jeg at studenter som flytter hit kanskje er intr i å kjøpe fremfor å leie og derfor er på utkikk allerede i juli.

Hva tror dere?

Og hvilken eiendomsmegler bør jeg velge?

Notar nekter jeg...

men Sparebank1 eller Postbanken.... hvem ville dere valgt og hvorfor?

Er intr.i å få solgt fort og billig, og til god pris.

Gjest Elextra
Skrevet

Selv synes jeg personen har vel så mye å si som firmaet (selv om også jeg skygger unna notar).

Jeg fikk diverse referanser fra venner som har solgt, og tok kontakt med flere meglere. Hadde et par-tre av disse på besøk, og de sendte meg tilbud. Så tok jeg/vi beslutning basert både på totaltilbudet de kom med og på personen. Kikket også på hva slags annonser på Finn de hadde lagt ut før.

Gjest smart trix
Skrevet

Selv synes jeg personen har vel så mye å si som firmaet (selv om også jeg skygger unna notar).

Jeg fikk diverse referanser fra venner som har solgt, og tok kontakt med flere meglere. Hadde et par-tre av disse på besøk, og de sendte meg tilbud. Så tok jeg/vi beslutning basert både på totaltilbudet de kom med og på personen. Kikket også på hva slags annonser på Finn de hadde lagt ut før.

Det kan også være lurt å være med på visninger av lignende leiligheter.

Da ser du hvordan interessen for slike leiligheter er samtidig som du får sjekka ut hvordan selgeren er ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...