Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan klarer man seg om vinteren uten bolig, med bare et telt?

Skrevet

Så dårlig tror jeg det ikke er stelt med deg at du trenger det.

Det blir i alle fall både en meget kald, urenselig og ukoselig tid.

Skrevet

Så dårlig tror jeg det ikke er stelt med deg at du trenger det.

Det blir i alle fall både en meget kald, urenselig og ukoselig tid.

Ja, nettopp, derfor fortsetter man heller å la helsevesenet plage en. For noe er verre enn det. Men når slike tanker dukker opp, så sier det noe om hvor dypt helsevesenet plager en. Takk for svar.

Persille1365381127
Skrevet

Ja, nettopp, derfor fortsetter man heller å la helsevesenet plage en. For noe er verre enn det. Men når slike tanker dukker opp, så sier det noe om hvor dypt helsevesenet plager en. Takk for svar.

Nå har vi allerede diskutert teltet og misbruket ditt - du må rydde opp i det først.

Skrevet

Nå har vi allerede diskutert teltet og misbruket ditt - du må rydde opp i det først.

Det er ikke meg som har startet den andre telt-tråden.

Skrevet

Jeg tror ikke så mye på at det er bare helsevesenet som har skylda. Du er din egen lykkes smed, det er bare du som kan klare å endre livet ditt, ingen andre. Jeg skjønner at man må ha litt hjelp her og der for å komme i gang, men klarer du ikke å gjøre noe selv, så kan du heller aldri forvente å få et godt liv. Kanskje kan andre hjelpe deg til å få det bedre, men din egen innsatt er det aller viktigste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...