Gå til innhold

Ang hund, HD og forsikring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man har misstanke om at hunden er syk, Hd og ev hormonsykdom, er dette noe man får igjen på forsikring, med kun egenandelen på 1000,-

Noen som vet dette?

Gjest mandolina
Skrevet

Les forsikringspolisen, der står det sikkert.

Hilsen

Skrevet

Les forsikringspolisen, der står det sikkert.

Hilsen

Jeg har lest den, men det står så mye rart der, og sikkert mye med liten skrift:o)

Det står at Skade som skyldes medfødte eller arvelige sykdommer når forsikringen er tegnet etter at dyret fylte 4 måneder ikke gir grunnlag for erstatning, forsikring.

Men han ble forsikret når han var 2 mnd, lurer da på om HD røntgen er noe man får igjen, eller om dette ikke regnes som skade/sykdom??

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg har lest den, men det står så mye rart der, og sikkert mye med liten skrift:o)

Det står at Skade som skyldes medfødte eller arvelige sykdommer når forsikringen er tegnet etter at dyret fylte 4 måneder ikke gir grunnlag for erstatning, forsikring.

Men han ble forsikret når han var 2 mnd, lurer da på om HD røntgen er noe man får igjen, eller om dette ikke regnes som skade/sykdom??

Da har du jo egentlig lest deg til svaret.

Hilsen

Skrevet

Da har du jo egentlig lest deg til svaret.

Hilsen

Joda, men jeg lurer på om HD røntgen pleier å være grunnlag for fosikring? Er ikke så sikker på det, egentlig det som var spørsmålet mitt, dog litt dårlig formulert:o)

Skrevet

Joda, men jeg lurer på om HD røntgen pleier å være grunnlag for fosikring? Er ikke så sikker på det, egentlig det som var spørsmålet mitt, dog litt dårlig formulert:o)

HD røntgen vil vel sannsynligvis falle inn under dekningsområdene dersom det skulle vise seg å være behandlingtrengende HD som oppdages?

Hvis det er Agria du bruker,vil jeg anbefale deg å ringe dem med ditt spørsmål.

Skrevet

Hvis du mener selve HD røngtenundersøkelsen, er ikke det en undersøkelse du får igjen på forsikringen. Hvis derimot hunden har HD og trenger behandling, burde det, avhengig av type forsikring, være mulig å få dekket dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...