Hushjelpen Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Hvis man har misstanke om at hunden er syk, Hd og ev hormonsykdom, er dette noe man får igjen på forsikring, med kun egenandelen på 1000,- Noen som vet dette? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Les forsikringspolisen, der står det sikkert. Hilsen 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Skrevet 25. juni 2008 Les forsikringspolisen, der står det sikkert. Hilsen Jeg har lest den, men det står så mye rart der, og sikkert mye med liten skrift:o) Det står at Skade som skyldes medfødte eller arvelige sykdommer når forsikringen er tegnet etter at dyret fylte 4 måneder ikke gir grunnlag for erstatning, forsikring. Men han ble forsikret når han var 2 mnd, lurer da på om HD røntgen er noe man får igjen, eller om dette ikke regnes som skade/sykdom?? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Jeg har lest den, men det står så mye rart der, og sikkert mye med liten skrift:o) Det står at Skade som skyldes medfødte eller arvelige sykdommer når forsikringen er tegnet etter at dyret fylte 4 måneder ikke gir grunnlag for erstatning, forsikring. Men han ble forsikret når han var 2 mnd, lurer da på om HD røntgen er noe man får igjen, eller om dette ikke regnes som skade/sykdom?? Da har du jo egentlig lest deg til svaret. Hilsen 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 25. juni 2008 Forfatter Skrevet 25. juni 2008 Da har du jo egentlig lest deg til svaret. Hilsen Joda, men jeg lurer på om HD røntgen pleier å være grunnlag for fosikring? Er ikke så sikker på det, egentlig det som var spørsmålet mitt, dog litt dårlig formulert:o) 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Joda, men jeg lurer på om HD røntgen pleier å være grunnlag for fosikring? Er ikke så sikker på det, egentlig det som var spørsmålet mitt, dog litt dårlig formulert:o) HD røntgen vil vel sannsynligvis falle inn under dekningsområdene dersom det skulle vise seg å være behandlingtrengende HD som oppdages? Hvis det er Agria du bruker,vil jeg anbefale deg å ringe dem med ditt spørsmål. 0 Siter
zellica Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Joda, men jeg lurer på om HD røntgen pleier å være grunnlag for fosikring? Er ikke så sikker på det, egentlig det som var spørsmålet mitt, dog litt dårlig formulert:o) Hvis du mener selve HD røngtenundersøkelsen, er ikke det en undersøkelse du får igjen på forsikringen. Hvis derimot hunden har HD og trenger behandling, burde det, avhengig av type forsikring, være mulig å få dekket dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.