Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Alt går veldig bra fortsatt :)

Siden jeg startet pulverkuren, for 7,5 uke siden, har jeg gått ned 15,9 kg. Det er nesten 16 kg det!!!

Jeg merker det godt på klærne, men kan ikke si at jeg selv ser det så veldig godt.

I helga var jeg i bryllup. Jeg var veldig spent på hvordan det kom til å gå med spisingen.

Jeg spiste laksemousse til forret. (Nam, nam).

Kalvestek til hovedrett - to ganger. JEg forsynte meg med 1 skive stek, litt poteter og litt grønnsaker begge gangene. Det var mange taler mellom hver gang, og jeg rakk å bli litt mindre mett mellom de gangene ;)

Til dessert var det is med varme bjørnebær, og jeg var veldig spent på det. Hadde ikke prøvd meg på is før.

Jeg tok ca 1 ss is og litt bjørnebær, og nøøøøt det over laaang tid. Åååå, så godt det smakte :D

Da det ble kaffe, tok jeg ei lita flis med ostekake og et lite stykke kransekake. Det smakte også nydelig, og jeg tålte det uten problemer :)

Så så langt har jeg tålt alt jeg har spist, bare jeg spiser langsomt.

Man kan vel trygt si at jeg er veldig fornøyd med operasjonen og minimagen min :D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/309486-oppdatering-55-uke-etter-operasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Fantastisk bra!

Det begynner sikkert å synes nå, pleier da å synes i ansiktet ihvertfall?

Joda, det synes nok. Jeg får positive kommentarer fra dem som ser meg jevnlig.

Jeg ser det litt selv også, men ikke så mye. Ansiktet har blitt smalere, det ser jeg. Ellers ser jeg at klærne sitter løsere.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...