Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi reiser dit i morgen og lurer på om noen har gode tips til oss for hva vi kan finne på. Alle tips blir tatt imot med stor takk:-)

Skrevet

Uten at jeg har vært der, så vil jeg tro at det overhodet ikke er noe problem å finne noe å se/gjøre i Venezia :)

God tur :D

Skrevet

Hvor skal dere bo? Venezia by/fastland, eller på Lido'en?

Skrevet

Det er jo så deilig å bare tusle rundt i de små smugene og se hvor du havner hen. Og det er jo ikke så stort - man kan gjerne gå til alle severdighetene.

Det mest kjente severdigheten antar jeg du har lest om i en guodebok, slik som båttur på Canal Grande, Gondoltur,

Markusplassen, Dogepalasset, Sukkenes bro, Rialto broa mm.

Ellers kommer det jo an på hvor lenge dere skal være der.

Hadde jeg hatt lengre tid i Venezia, ville jeg dratt til Murano.

http://en.wikipedia.org/wiki/Murano

Gjest prust
Skrevet

Jeg var i Venezia i påsken, og vi hadde en av dagene på båttur rundt på øyene - og det var flott!

var til Burano og Murano og ei øy til - veldig spennende og fint :-)

Ellers ville jeg ha spandert på meg en dag med guide i Venezia sentrum :-)

Var veldig fascinerende å være i den byen uten biler!

Skrevet

Fint og artig å være der. Men kjøp mat og drikke i bakgatene, ellers så "kjøper" du hele resturanten.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1214423380' post='3910054]

Hvor skal dere bo? Venezia by/fastland, eller på Lido'en?

Noen minutter utenfor byen/ Tenker det blir en tur til Lido ogsaa:-) Har du hoert noe om et badeland der?

Skrevet

Noen minutter utenfor byen/ Tenker det blir en tur til Lido ogsaa:-) Har du hoert noe om et badeland der?

Har ikke vært der på 18 år, men det skal være et badelang ikke langt fra Jesolo. Få med deg handlegata i Lido di Jesolo :) Og alle italienerne. Masse snask å glo på ;p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...