Spirello Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Jeg skulle kopiere noe, så ble alt i kjempeskift.. hvordan få det tilbake? Skjermen flyter utover.. aner ikke hva jeg har gjort.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Kontrollpanel og endre skjermoppløsning? 0 Siter
brilleslangen Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 på mitt explorervindu har jeg i nedre høyre hjørne et forstørrelsesglass som viser zoomnivå. Hvis det står et høyere tall enn 100% der så ville jeg ha trykket på trekanten(nedoverpil) ved siden av prosenten for å få det endret et til normalvisning igjen.. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Jeg bare lukker vinduet og starter internett på nytt. Skjer når jeg kommer borti Ctrl og en piltast samtidig, virker det som. Sikkert en snarvei jeg ikke kjenner til. Funker ikke dette, må du inn i kontrollpanelet og endre skjermoppløsningen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.