Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jobb hvor jeg jobber med elektriske komponenter og blir så fort tørr på hendene. Flasser og sprekker alle veier. Bruker Locobase repair til ekstrem tørr hud, men den er så fet at den bruker 20 min på å tørke og det har jeg ikke tid til. Noen som har en god håndkrem å anbefale som tørker fort og ikke er kjempefet og tjukk i konsistensen? Er avhengig av å smøre mange ganger om dagen.

Skrevet

Har du prøve A-creme? Den synes jeg er veldig god i alle fall, og den trekker forholdsvis fort inn.

Skrevet

Den eneste kremen jeg har funnet som virker på mine hender er Avene Cold cream Handkrem. Kjempegod, trekker godt inn og en trenger ikke å smøre så ofte.

Gjest minnah
Skrevet

Jeg vil anbefale håndkremen i serien Hemp fra Body Shop, selv om den ikke kan brukes slik du ønsker - den er veldig fet, men om du smører deg med denne om kvelden vil hendene tåle mye mer i løpet av dagen. Det er hvertfall min erfaring, jeg er helt avhengig av den siden jeg vasker hendene svært mange ganger daglig i jobben min.

Gjest cavin
Skrevet

høres sikkert teit ut,men jeg bruker fotkremen Scholl også som

håndkrem. veldig bra-)) den trekker også fort inn i huden.

Mrs. Wallace
Skrevet

Body Shop har en håndkrem som er veldig god, og som trekker fort inn, jeg bruker den mye. Sakset fra thebodyshop.no:

''Almond Oil Daily Hand & Nail Cream: Med fuktgivende mandelolje, pathenol, økologisk soyaolje og sheasmør fra Solidarisk Handel, er dette den ideelle kremen for å gjøre hendene vakrest mulig, hver dag. ''

Gjest neutrogena!
Skrevet

Neutrogena håndkrem liker jeg best.

Smører kun om kvelden når jeg legger meg. Det holder i massevis. Gode og myke hender.

Kan også bruke den som fotkrem.

Ser du har fått anbefalt en fra Body shop. Prøvde den, men nei. Ikke noe for meg, måtte i såfall smøre flere ganger om dagen noe som passer dårlig meg mine hyppige dobesøk

Gjest minnah
Skrevet

Neutrogena håndkrem liker jeg best.

Smører kun om kvelden når jeg legger meg. Det holder i massevis. Gode og myke hender.

Kan også bruke den som fotkrem.

Ser du har fått anbefalt en fra Body shop. Prøvde den, men nei. Ikke noe for meg, måtte i såfall smøre flere ganger om dagen noe som passer dårlig meg mine hyppige dobesøk

Det er to anbefalinger fra Body Shop her, faktisk ;-)

candyqueen_83
Skrevet

Vaseline Intensive Care

Billig og bra, har kjøpt den på Europris bl.a.

Rosa flaske:

http://i1.tinypic.com/nbsmbs.jpg

Den er ikke bra til TØRRE hender. Da hjelper det ikke med tynn, flytende krem.

Skrevet

Den er ikke bra til TØRRE hender. Da hjelper det ikke med tynn, flytende krem.

Å? Funker fint på meg. Bruker den på leggene også.

candyqueen_83
Skrevet

Å? Funker fint på meg. Bruker den på leggene også.

Syns ikke den er fet nok. Passer sikkert bra for de som ikke har så veldig tørre hender. har man sprekker i hendene må det fetere saker til.

Skrevet

Exomega fra A-derma er kjempegod! Fikk masse eksem inne i "armbøyen" og var kvitt det igjen på bare noen dager... Den er fet, men ikke klissete, så den funker også fint som håndkrem. Trekker raskt inn i huden.

Brukte denne på barna når de var små og hadde atopisk eksem også...

...den evige natteravn...
Skrevet

Kjøp deg en god fotkrem, de er bedre enn de fleste håndkremer.

Selv er jeg veldig fornøyd med fotkremen fra Sea Beauty, lukter godt også.

Skrevet

DEFINITIVT L'occitanes håndkrem, den er aldeles nydelig. Trekker raskt inn i huden og lukter kjempegodt! Den er også veldig drøy, så selv om den kanskje er bittelitt dyrere enn andre alternativer, så trenger du ikke kjøpe en ny på lenge. Ser du allerede har blitt tipset om at de har den på Strawberrynet.

Ellers er det en L'occitane-butikk i Bogstadveien og en på Sandvika storsenter. De selger det også på Gardermoen taxfreeavdeling.

Anbefales på det varmeste!

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg har gått over til Biotherms håndkrem, og er veldig fornøyd med den.

Gjest Elextra
Skrevet

Clarins' håndkrem er utrolig god, og den trekker fort inn i huden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...