Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest mamsemor
Skrevet

Den er ikke bra til TØRRE hender. Da hjelper det ikke med tynn, flytende krem.

Enig med deg candyqueen, jeg har forferdelig tørr hud, prøvde denne kremen og blei bare enda tørrere, sprakk opp på fingertuppene og ved neglebåndene, så nei, styr unna !!!!!

Jeg er enig med en som skrev at det å bruke fotkrem, jeg bruker Helosan sin fotkrem, den er helt toppers.

Skrevet

Locobase har en type som ikke er fullt så feit som repair, tror jeg.

Gjest mallet
Skrevet

Jeg har sikkert en million forskjellige håndkremer, men den jeg liker best er en som heter Atrix, grønn tube som er kjøpt i dagligvarebutikk. Den trekker godt inn. Når huden er veldig sprukken bruker jeg Decubal repair, men den tar lenger tid å tørke.

candyqueen_83
Skrevet

Enig med deg candyqueen, jeg har forferdelig tørr hud, prøvde denne kremen og blei bare enda tørrere, sprakk opp på fingertuppene og ved neglebåndene, så nei, styr unna !!!!!

Jeg er enig med en som skrev at det å bruke fotkrem, jeg bruker Helosan sin fotkrem, den er helt toppers.

Det må nok fetere ting til pers ja :o)

Gjest neutrogena!
Skrevet

Det er to anbefalinger fra Body Shop her, faktisk ;-)

Ja se der.

Ikke lett å få med seg alt

Den jeg prøvde fra body shop er den som er i en krukke. Ikke helt sikker på navnet

Men Netrogena er meget meget bra :-)

Gjest minnah
Skrevet

Ja se der.

Den jeg prøvde fra body shop er den som er i en krukke. Ikke helt sikker på navnet

Ok, rett skal være rett, for den jeg anbefalte er helt super, nemlig, og den er ikke i krukke men i tube.

*hihi* ;-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja se der.

Den ejg anbefalte fra Body Shop er ikke i krukke, den er på tube.

Skrevet

Jeg vil anbefale håndkremen i serien Hemp fra Body Shop, selv om den ikke kan brukes slik du ønsker - den er veldig fet, men om du smører deg med denne om kvelden vil hendene tåle mye mer i løpet av dagen. Det er hvertfall min erfaring, jeg er helt avhengig av den siden jeg vasker hendene svært mange ganger daglig i jobben min.

Hei, Kjøpte faktisk den Hemp kremen her om dagen og foreløpig er jeg veldig fornøyd. Der jeg hadde de verste sprekkene har jeg nå reneste babyhuden. Så satser på at det er kremen sin fortjeneste. I tillegg syns jeg den har fin konsistens og trekker raskt inn i huden, men lukta kunne de spart seg for.

Gjest minnah
Skrevet

Hei, Kjøpte faktisk den Hemp kremen her om dagen og foreløpig er jeg veldig fornøyd. Der jeg hadde de verste sprekkene har jeg nå reneste babyhuden. Så satser på at det er kremen sin fortjeneste. I tillegg syns jeg den har fin konsistens og trekker raskt inn i huden, men lukta kunne de spart seg for.

Lukta er grusom..! Men ingen andre kremer jeg har prøvd (dyre, fra apotek) kan måle seg, så da har jeg avfunnet meg med lukta ;-) Fint at du fant noe som hjelper!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...