Gå til innhold

Hvilken side av bilen sitter tanklokket?

Anbefalte innlegg

Gjest firepile
Skrevet

Sitter selvfølgelig på den andre siden.

Skrevet

Tror den stemte på min også jeg gitt, det vil si den er på høyre side.

Skjønner ikke hvorfor det ikke kan være likedan på alle biler jeg, egentlig tror jeg det mest vanlige er høyre, hmm, men jaggu om jeg veit!

Gjest ChiengMai
Skrevet

På min bil er det en pil som peker mot bildet av pumpa på den sida der tanklokket er.

Skrevet

Sitter selvfølgelig på den andre siden.

Husk at slangen på pumpa sitter på den siden av pumpa du skal kjøre inn ved pumpa på, er slangen på høyre side av pumpa har du altså tanklokket til venstre.

Skrevet

Jeg sjekket på en BMW 316, der stemte det ikke.

Jeg snakker om bil her, ikke bmw. *Dukker*

Skrevet

Jeg snakker om bil her, ikke bmw. *Dukker*

Hehe, nå har ikke jeg BMW, men jeg har hatt det en gang, for mange, mange år siden. Den var faktisk veldig bra, god og kjøre, satt som en klegg på veien, gikk bra og alt fungerte. Jeg kjøpte den brukt med lav km. stand og kjørte over 100.000 med den uten problemer.

Veldig godt fornøyd med den bilen.

Skrevet

Hehe, nå har ikke jeg BMW, men jeg har hatt det en gang, for mange, mange år siden. Den var faktisk veldig bra, god og kjøre, satt som en klegg på veien, gikk bra og alt fungerte. Jeg kjøpte den brukt med lav km. stand og kjørte over 100.000 med den uten problemer.

Veldig godt fornøyd med den bilen.

Kjæresten har også hatt bmw. Hvit sådan. *Grøsser*

Neida, det er mange fine bmw'er, men de har et slags stempel på seg som ikke tiltaler meg. :o)

Skrevet

Kjæresten har også hatt bmw. Hvit sådan. *Grøsser*

Neida, det er mange fine bmw'er, men de har et slags stempel på seg som ikke tiltaler meg. :o)

De små BMW'ene har et dårlig stempel, ikke de store.

Skrevet

De små BMW'ene har et dårlig stempel, ikke de store.

''De små BMW'ene har et dårlig stempel, ikke de store''

Veeel... Det er da de store flakene av BMW og Mercedes som kalles hallikbiler?

Skrevet

''De små BMW'ene har et dårlig stempel, ikke de store''

Veeel... Det er da de store flakene av BMW og Mercedes som kalles hallikbiler?

Nja, det er nok riktig, men de har ikke så dårlig rykte som de små. De små er jo pakkis biler. A og B gjengen har jo klart å ødelegge rykte på disse bilene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...