morsan Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 ''Men kommer de på døre og henter gir jeg med glede bort ALT!'' ALT? - av tomflasker og annen pant;-) 0 Siter
laban Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Nå holdt eg på å gå "fem på" igjen, såg et innlegg under her med tittelen "Bilstol og klam baby", eg las "Pistol og klam baby". *uff* * fnis * Selv ikke lion, som likte å sjokkere DOL-mammaene på Foreldreforum, prøvde seg på kombinasjonen pistol og baby :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 * fnis * Selv ikke lion, som likte å sjokkere DOL-mammaene på Foreldreforum, prøvde seg på kombinasjonen pistol og baby :-) Lion ja, ho var frisk, ho og Zirine med flere... 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 I smålig legger jeg å være grådig - men på en ikke-økonomisk måte. En smålig person er sneversynt, firkantet, lite tolerant etc. Smålig er det motsatte av 'raus', men 'raus' bruker jeg både til å beskrive menneskers personlighet, holdninger - og økonomiske tilbøyeligheter. En raus person kan derfor være enten veldig spandabel eller forståelsesfull og vidsynt - eller begge deler selvfølgelig. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 En som henger seg opp i bagateller, og er knegen. Knegen er et sabla godt ord, ja :-) Lenge siden jeg har brukt det - men det skal frem i lyset igjen ja! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Knegen er et sabla godt ord, ja :-) Lenge siden jeg har brukt det - men det skal frem i lyset igjen ja! Hi, hi, tenkte kanskje folk ikke forstå hva det betydde. Glemmer meg litt når jeg skriver :0) 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Lion ja, ho var frisk, ho og Zirine med flere... *Hehe* Jeg husker best Dewey med gulrotvannisen og de økologiske bananene.... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 *Hehe* Jeg husker best Dewey med gulrotvannisen og de økologiske bananene.... Da var eg sikkert uten internett, for det kan ikkje eg huske. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Eller insistere på å få med seg tomflaskene sine hjem etter en fest... ;o) Åh, den er jo helt KONGE! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.