Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en kunde her om dagen som sto med ryggen til og bøyde seg frem for å hjelpe en kvinne i rullestol og der stirret jeg rett inn i rævsprekka på fyren! Ikke bare de 2 øverste cm altså, men laaangt ned mot det aller helligste...!

Ok - jeg har slettes ingenting i mot å se rumpa til min elskede, men å få fremmede menns rævsprekk midt i trynet vil jeg ha meg frabedt! Hadde han gjort det en gang til så hadde jeg bedt ham dra på seg buksa (han var i 20-årene).

Fortalte dette til min kjære og han mente sjokkert at jeg kunne da ikke sagt det til ham! Åjoda, det skulle ikke kostet meg en kalori heller! Hva hadde du gjort?

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

17

• morsan

5

• Katt-ja

5

• sant å si

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg hadde nok grøsset litt,- men definitivt ikke sagt noe til ham...

Skrevet

Eg hadde putta på en "femmer" og sett ka som skjedde.

Skrevet

*Hyler av latter* Ja, det hadde vært noe!!!!

Gjest Aimabel
Skrevet

hihii!! :-D

Skrevet

Nei, dette hadde jeg ikke giddet å gjøre noen sak ut av. Selv om jeg er enig med deg når det gjelder "lekkerhetsfaktoren", så er det da ikke verre enn at du snur deg vekk?

Trenger ikke stå og glo, vettu ;-)

Skrevet

Nei, dette hadde jeg ikke giddet å gjøre noen sak ut av. Selv om jeg er enig med deg når det gjelder "lekkerhetsfaktoren", så er det da ikke verre enn at du snur deg vekk?

Enig ;o) Hadde hvertfall ikke stått å glodd på sprekken. hehe...

Gjest mandolina
Skrevet

Ingenting.

Gikk på handelsskole, og han som satt foran meg var av den drøye sorten, så når han satt ned var rørleggersprekken var synlig midt i fleisen hele skoledagen.

Hilsen

Skrevet

Vel, jeg satt i skranken da - på arbeidsplassen min.

Skrevet

Hvorfor skulle du si det til ham?

Fordi jeg satt på arbeidsplassen min og synes ikke noe om at folk stiller seg rett foran den og blotter halve ræva si! Litt folkeskikk er ikke helt av veien.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg ville aldri sagt noe til han.

Gjest Elextra
Skrevet

Fordi jeg satt på arbeidsplassen min og synes ikke noe om at folk stiller seg rett foran den og blotter halve ræva si! Litt folkeskikk er ikke helt av veien.

Jeg hadde ikke giddet å si noe.

Skrevet

Jeg hadde nok aldri sagt i fra til folk jeg ikke kjenner, men det er skikkelig motbydelig!!!!!

Skrevet

Kanonbra løsning *gapskratter*

Mrs. Wallace
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke giddet å bruke energi på. Det er jo bare å se en annen vei noen øyeblikk.

Hadde han slengt stasen i disken, derimot, ville jeg nok bedt ham pakke det bort. ;oP

Gjest zilja
Skrevet

Hadde nok ikke sagt noe, men hadde hatt problemer med å holde latteren inne :)

Skrevet

Vel, jeg satt i skranken da - på arbeidsplassen min.

Ja, men jobben din går vel neppe ut på å glo på ræva til kundene? Det er den ANDRE enden du skal konsentrere deg om, altså når han evt. snur fjeset mot deg og spør om ett eller annet ;-)

Når han snur ræva til og hjelper tanta si, da har du mulighet til å konsentrere deg om å registrere bøker eller noe sånt.

Skrevet

Ja, men jobben din går vel neppe ut på å glo på ræva til kundene? Det er den ANDRE enden du skal konsentrere deg om, altså når han evt. snur fjeset mot deg og spør om ett eller annet ;-)

Når han snur ræva til og hjelper tanta si, da har du mulighet til å konsentrere deg om å registrere bøker eller noe sånt.

Så ren folkeskikk betyr altså ingen ting? For det er da en skikkelig uting å slenge ræva si i trynet på folk?!

*Prippen pg sær*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...