Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så ren folkeskikk betyr altså ingen ting? For det er da en skikkelig uting å slenge ræva si i trynet på folk?!

*Prippen pg sær*

Tror du han gjorde det for å forulempe deg?

Hvis ikke han hadde noen ond mening med det, men var uheldig med pålkedning/situasjon, så er det vel heller du som mangler folkeskikk hvis du hadde gjort ham flau ved å irettesette ham.

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

17

• morsan

5

• Katt-ja

5

• sant å si

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tror du han gjorde det for å forulempe deg?

Hvis ikke han hadde noen ond mening med det, men var uheldig med pålkedning/situasjon, så er det vel heller du som mangler folkeskikk hvis du hadde gjort ham flau ved å irettesette ham.

Hadde jeg ved et uhell kledd meg så halve ræva hang ut uten at jeg visste det så hadde jeg vært overlykkelig om noen påpekte det!!!

Gjest mandolina
Skrevet

Så ren folkeskikk betyr altså ingen ting? For det er da en skikkelig uting å slenge ræva si i trynet på folk?!

*Prippen pg sær*

Mannen var sikkert mer opptatt av damen i rullestol og hennes behov, enn av å ta seg godt ut for deg.

Hilsen

Gjest mandolina
Skrevet

Hadde jeg ved et uhell kledd meg så halve ræva hang ut uten at jeg visste det så hadde jeg vært overlykkelig om noen påpekte det!!!

Overvektige mannfolk har dette problem hver eneste dag.

Hilsen

Skrevet

Mannen var sikkert mer opptatt av damen i rullestol og hennes behov, enn av å ta seg godt ut for deg.

Hilsen

Det var han nok, heldigvis forsåvidt, men om jeg hadde en personlig assistent som viste halve ræva til folk mens han hjalp meg så hadde jeg syntes det var vanvittig flaut...

Skrevet

Overvektige mannfolk har dette problem hver eneste dag.

Hilsen

Han her var normalt slank, ikke i nærheten av å være overvektig.

Gjest mandolina
Skrevet

Det var han nok, heldigvis forsåvidt, men om jeg hadde en personlig assistent som viste halve ræva til folk mens han hjalp meg så hadde jeg syntes det var vanvittig flaut...

Dama ser det jo ikke, for han vender fremsia til når han hjelper henne.

Dessuten er det ikke enkelt å få egnede personlige assistenter, så det er sikkert et underordnet problem.

Hilsen

Skrevet

Tror du han hadde blitt glad for at du kommenterte det? Var det derfor du ville si det?

Det virket mer som om du hadde lyst til å fortelle ham at han så ekkel ut.

Hvis det var en kollega, som du stadig måtte se på, kunne jeg ha skjønt problemet.

Gjest mandolina
Skrevet

Han her var normalt slank, ikke i nærheten av å være overvektig.

Da må han lige saggebukser uten boxer inni.

Hilsen

Skrevet

Tror du han hadde blitt glad for at du kommenterte det? Var det derfor du ville si det?

Det virket mer som om du hadde lyst til å fortelle ham at han så ekkel ut.

Hvis det var en kollega, som du stadig måtte se på, kunne jeg ha skjønt problemet.

Jøjje meg. Jeg er faktisk overrasket over at dere synes det er helt greit at andre kommer inn på arbeidsplassen deres og blotter rævsprekka si. Virkelig overrasket.

Skrevet

Jøjje meg. Jeg er faktisk overrasket over at dere synes det er helt greit at andre kommer inn på arbeidsplassen deres og blotter rævsprekka si. Virkelig overrasket.

Vel,- du ser du er i mindretall...

Og,- det er noe imellom "helt greit" og til å ydmyke folk.

Gjest Aimabel
Skrevet

Hehe :-D Når du sier det på den måten høres det jo ut som at han kom inn, snudde seg med rompa til deg og dro ned buksa!

Skrevet

Cluet er vel kanskje at han ikke kom inn på jobben din for å blotte rompa si, men at han kom inn til deg på jobben for å gjøre noe annet, og så ved et uhell viste sprekken sin i noen sekunder (eller kanskje opp mot et minuttt?? Gisp.)

Det er en forskjell.

Og helt ærlig så hadde jeg flirt godt i skjegget dersom det skjedde her. Det er da ikke noe å ta på vei for.

Skrevet

Jeg synes også det er ganske ubehagelig. Også når jenter viser trusa. Slik jeg er oppdratt så er det særdeles upassende og uhøflig påkledning.

Men jeg hadde nok aldri kommentert på det til noen :)

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg trodde det var noe som hørte med, å kunne tåle å se rørleggersprekken til mannfolk, når man ferdes i kretser hvor mannfolk er en del av befolkningen.

Hilsen

Skrevet

Vel,- du ser du er i mindretall...

Og,- det er noe imellom "helt greit" og til å ydmyke folk.

Jeg hadde ikke akkurat tenkt å ydmyke ham da, mer å si noe sånt som:"Unnskyld, men kan du være så vennlig å dra på deg buksene?"

Skrevet

Cluet er vel kanskje at han ikke kom inn på jobben din for å blotte rompa si, men at han kom inn til deg på jobben for å gjøre noe annet, og så ved et uhell viste sprekken sin i noen sekunder (eller kanskje opp mot et minuttt?? Gisp.)

Det er en forskjell.

Og helt ærlig så hadde jeg flirt godt i skjegget dersom det skjedde her. Det er da ikke noe å ta på vei for.

Hadde det vært et par cm så hadde jeg ikke brydd meg, men det var nummeret før jeg så hva han hadde spist til frokost jo!

Skrevet

Jeg trodde det var noe som hørte med, å kunne tåle å se rørleggersprekken til mannfolk, når man ferdes i kretser hvor mannfolk er en del av befolkningen.

Hilsen

Litt rørleggersprekk bryr jeg meg ikke noe om, men jeg reagerer når jeg omtrent kunne se hva fyren hadde spist til frokost!

Skrevet

Jeg hadde ikke akkurat tenkt å ydmyke ham da, mer å si noe sånt som:"Unnskyld, men kan du være så vennlig å dra på deg buksene?"

Tror du ikke det kunne vært ydmykende på et offentlig sted? Du kjente ham ikke, vel,- så du kunne vite hvordan han ville reagert på det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...