Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han her var normalt slank, ikke i nærheten av å være overvektig.

Kan hende han var "sægger" ?

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

17

• morsan

5

• Katt-ja

5

• sant å si

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tror du ikke det kunne vært ydmykende på et offentlig sted? Du kjente ham ikke, vel,- så du kunne vite hvordan han ville reagert på det...

Jeg hadde ikke brølt, men snakket lavt så ingen andre hørte det da.

Skrevet

Cluet er vel kanskje at han ikke kom inn på jobben din for å blotte rompa si, men at han kom inn til deg på jobben for å gjøre noe annet, og så ved et uhell viste sprekken sin i noen sekunder (eller kanskje opp mot et minuttt?? Gisp.)

Det er en forskjell.

Og helt ærlig så hadde jeg flirt godt i skjegget dersom det skjedde her. Det er da ikke noe å ta på vei for.

Enig med deg.

Gjest Tatjana
Skrevet

Da hadde jeg tenkt "æsj" og vendt blikket bort. Jeg hadde aldri fått meg til å kommentere det.

Skrevet

Det hadde jeg ikke brydd meg noe som helst om, men jeg hadde nok småglist litt.

Skrevet

Det hadde jeg ikke brydd meg noe som helst om, men jeg hadde nok småglist litt.

Men det var ekkelt! Full av svarte hår var'n og! *grøsser*

Skrevet

Jeg har absolutt ikke noe problem med å se ekkelheten i dette, men jeg ville ikke kommentert verken ekle, hårete, svette rørleggersprekker eller at noen stinket svette eller annet som jeg ville funnet ubehagelig, selv om det var på jobben min.

Skrevet

*hehe*

De fleste manneromper jeg har sett, har hatt en smule behåring.

Skrevet

Hehe, skjønner jo det, men da hadde jeg unnlatt å se mer.

Gjest mora2
Skrevet

He, he, jeg hadde nok ikke sagt noe, men heller kikket bort.

Om ikke han hadde en veldig fin stump da ;0)

Skrevet

Nå støtter jeg Lillemus her! "Hadde ikke gidet si noe" går igjen her. Nei, det er greit, om man ikke gider. Noe sier meg at de fleste ikke hadde turt, fordi det er pinlig, rett og slett.

Jeg hadde også kvidd meg, men jeg trror jagu at jeg hadde kvinnet meg opp og sagt at øi, du, jeg gider ikke se rompesprekken din, se å dra på deg buksa når du er på offentlig sted!

Og det er fordi jeg tror gutta ikke skjønner hvor mye de viser, og hvor teit det ser ut. Så kunne de lært seg det, og fått ræva nedi tekstilen.

Det er mye misforstått "avslappethet" ute og går. Jeg har faktisk lyst av og til å si til unge jenter at jaså, er du ute i nattkjolen din, og syns du det er kult å vise fram hele puppen, eller?

Ofte (husker meg sjøl i den alderen) faller det dem ikke inn at de ikke bare er "moderne og kule" men rett og slett både patetiske og ber om å bli plukket på.

Gjest SæggaSigurd
Skrevet

Tror du han gjorde det for å forulempe deg?

Hvis ikke han hadde noen ond mening med det, men var uheldig med pålkedning/situasjon, så er det vel heller du som mangler folkeskikk hvis du hadde gjort ham flau ved å irettesette ham.

Her var det da utrolig mange seksualpolitisk korrekte folk! Oj, så prektige den andre veien! Og sånn som dere løper etter hverandre!

Gjest mora2
Skrevet

Hehe :-D Når du sier det på den måten høres det jo ut som at han kom inn, snudde seg med rompa til deg og dro ned buksa!

*Knise*

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde fått meg til å si så mye, men jeg hadde tenkt desto mer...

Gjest jaggu
Skrevet

Hadde det vært et par cm så hadde jeg ikke brydd meg, men det var nummeret før jeg så hva han hadde spist til frokost jo!

Hvis du nesten kunne se hva han hadde spist til frokost - ville jeg senere sørget for og holde litt avstand til slike sprekker. Dette tyder nemlig på at du hadde nesa di altfor langt oppi noe du ikke burde hatt den i :)

mariaflyfly
Skrevet

Jeg hadde selvsagt ikke sagt noe. Man kommer da fra et møblert hjem. Men jeg hadde tenkt mitt.

Skrevet

Nå støtter jeg Lillemus her! "Hadde ikke gidet si noe" går igjen her. Nei, det er greit, om man ikke gider. Noe sier meg at de fleste ikke hadde turt, fordi det er pinlig, rett og slett.

Jeg hadde også kvidd meg, men jeg trror jagu at jeg hadde kvinnet meg opp og sagt at øi, du, jeg gider ikke se rompesprekken din, se å dra på deg buksa når du er på offentlig sted!

Og det er fordi jeg tror gutta ikke skjønner hvor mye de viser, og hvor teit det ser ut. Så kunne de lært seg det, og fått ræva nedi tekstilen.

Det er mye misforstått "avslappethet" ute og går. Jeg har faktisk lyst av og til å si til unge jenter at jaså, er du ute i nattkjolen din, og syns du det er kult å vise fram hele puppen, eller?

Ofte (husker meg sjøl i den alderen) faller det dem ikke inn at de ikke bare er "moderne og kule" men rett og slett både patetiske og ber om å bli plukket på.

Puuuh! Godt å høre at det i alle fall er en som er enig med meg! :o)

Skrevet

Jeg hadde turt, men jeg gidder ikke. Det blir for mye jobb. Det er rævsprekker å se overalt, jo. Jeg har sett baken til alle de ansatte i barnehagen til småen, untatt den som sitter på henne på 60 år. Hun bruker bukser med høyt liv. Det er mye slapt å se, forresten. Bleike sæggerumper. Lekkert;)

Skrevet

Ingenting. Dette var jo ikke noe han gjorde med vilje. Og du kunne vel bare snu deg eller lukke øynene om du tok anstøt. Tenk deg så pinlig og ydmykende det ville ha vært for ham om du hadde sagt noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...