Debra-irl Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 hei hei. Torsdag om en uke har jeg og ei venninne 6 timer i Trondheim. (ikke så lenge, men det er det vi har). Mål: Nidarosdomen og shopping. Vi ankommer sjøveien med kystekspressen og er helt ukjent der. Derfor- Lillemus eller andre trøndera- tusen takk for all hjelp! Forklaringer må være av typen Trondheim for dummies, og fortell gjerne hvilke busser hvor osv osv. Hvis det er noe vi bare MÅ se eller smake så taes tips i mot med stor takk! Gleder meg til å se byen deres! Jeg kan ta på en DOL-logo på jakka, så kan dere se meg også og kanskje vinke? 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Da kommer dere til Pirterminalen og kan ta hvilken som helst buss derfra, alle stopper i Midtbyen. ) Der ser dere statuen midt på Torget og rett overfor den er Nidarosdomen. Shopping gjør dere da i hele Midtbyen før dere tar en buss ned til Pirterminalen igjen. ) 0 Siter
Debra-irl Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Skrevet 26. juni 2008 Da kommer dere til Pirterminalen og kan ta hvilken som helst buss derfra, alle stopper i Midtbyen. ) Der ser dere statuen midt på Torget og rett overfor den er Nidarosdomen. Shopping gjør dere da i hele Midtbyen før dere tar en buss ned til Pirterminalen igjen. ) det hørtes veldig enkelt ut. Det burde vi klare. Gleder meg til å se byen din. Kan du bestille finvær til oss? Takk for hjelpen! 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 det hørtes veldig enkelt ut. Det burde vi klare. Gleder meg til å se byen din. Kan du bestille finvær til oss? Takk for hjelpen! Hvis dere rekker det må dere spise is på en av Cielo-kafeene! Den er farlig god http://www.cielo.no/startsiden.htm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.