Gå til innhold

Du som blir sett på som attraktiv (fu)

Anbefalte innlegg

Gjest nym i anno
Skrevet

Hvilke fordeler/ulemper er det ved å være såkalt tiltrekkende? Jeg har fått mye komplimenter, men også møtt en del sjalusi. Hva med dere?

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg er ikke så selvopptatt at jeg har tenkt på det engang.

Hilsen

Gjest Elextra
Skrevet

Forhåpentlig er det _enkelte_ som synes jeg er alltraktiv/tiltrekkende, og det holder for meg :-).

Generelt er jeg ikke tiltrukket av folk som anser seg selv attraktive/tiltrekkende.

Skrevet

Det er noen som finner meg tiltrekkende og noen som ikke gjør det. Slik har de fleste det.

Om du kun snakker om utseendet, så vet jeg ingen (verken kvinner eller menn) som kun vurderer ut i fra det. Jeg vet heller ingen som hadde funnet en person som påsto de selv er pene og andre er sjalu tiltrekkende.

Skrevet

*Hehe* Det problemet har jeg aldri hatt. Min kjære finner meg tiltrekkende, vi jeg tro, utover det er det ikke noe jeg ofrer en tanke. :o)

Mennesker som går rundt og tror de er tiltrekkende er som regel høye på pæra og dermed lite tiltrekkende.

Skrevet

Ingen personlig erfaring, men:

Det er ikke så enkelt å være en av de peneste og mest populære jentene i tidlig ungdomstid, tror jeg.

De aller fleste av jentene som begynner med drikking/sex for tidlig i tenårene er de populære, de som de eldre guttene interesserer seg for.

Skrevet

Jeg oppfatter ikke meg selv som så pen. Og billedskjønn er jeg ikke. Men jeg får stadig høre at det tar kort tid før noen faller for meg likevel fordi jeg er blid, åpen og har glimt i øyet- sier de. Så sjalu damer har jeg vært borti, og det syns jeg er leit at de oppfatter meg som konkurranse. Jeg er jo overhode ikke interessert i å sjekke opp en haug med menn når jeg er på byen. Har jo min egen gullklump hjemme. Og damene ser tydeligvis mer forbi utseende, for de oppfatter meg raskere som konkurranse. Men de har ingen grunn til det.

candyqueen_83
Skrevet

*Hehe* Det problemet har jeg aldri hatt. Min kjære finner meg tiltrekkende, vi jeg tro, utover det er det ikke noe jeg ofrer en tanke. :o)

Mennesker som går rundt og tror de er tiltrekkende er som regel høye på pæra og dermed lite tiltrekkende.

'' Mennesker som går rundt og tror de er tiltrekkende er som regel høye på pæra og dermed lite tiltrekkende. ''

Enig.

Skrevet

En ting ved det, er faktisk at andre jenter holder seg unna. De "tror" et eller annet om oppførselen til attraktive jenter. Derfor er det vanskelig å få komplimenter fra jenter, og å bli kjent med jenter/damer. Jenter er vanligvis flinke til å gi hverandre komplimenter for å backe hverandre opp. Bortsett fra til de pene eller tiltrekkende jentene. Det virker som de tror de/vi ikke trenger det - men det gjør vi :). Det er ikke så morsomt å ikke føle seg "sett" av de man omgås, når alle andre tydeligvis "ser" hverandre. Jenter ser konkurranse, og ikke personen bak. Det er synd.

Ellers må jeg innrømme at jeg pynter meg ikke så ofte, og jeg går sjelden eller aldri utfordrende kledd. Jeg liker ikke å bli tittet på av "alle menn", rett og slett. Det tok faktisk mange, mange år før jeg skjønte at det var meg de tittet på. Før det lurte jeg alltid på om buksesmekken var åpen, eller om jeg hadde en flekk på nesa eller no` ;).

Skrevet

"Mennesker som går rundt og tror de er tiltrekkende er som regel høye på pæra og dermed lite tiltrekkende."

Det er forskjell på det, og hvordan man opplever at andre synes man er tiltrekkende.

Beleive it or not: noen "pene" eller "tiltrekkende" jenter er ikke så glade for all oppmerksomheten. Og det har ingenting å gjøre med at man "tror" man er tiltrekkende.

Skrevet

"Mennesker som går rundt og tror de er tiltrekkende er som regel høye på pæra og dermed lite tiltrekkende."

Det er forskjell på det, og hvordan man opplever at andre synes man er tiltrekkende.

Beleive it or not: noen "pene" eller "tiltrekkende" jenter er ikke så glade for all oppmerksomheten. Og det har ingenting å gjøre med at man "tror" man er tiltrekkende.

De -aller- fleste jenter får en god del oppmerksomhet. Du vet det, ikke sant? De færreste av disse antar det er fordi de er særdeles tiltrekkende ;)

Skrevet

Jeg sier jo at de som _tror_ de er tiltrekkende ofte er høye på pæra, det har ingenting å gjøre med de som faktisk er det, men som synes det kan bli i meste laget. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg sier jo at de som _tror_ de er tiltrekkende ofte er høye på pæra, det har ingenting å gjøre med de som faktisk er det, men som synes det kan bli i meste laget. :o)

Ja, _jeg_ for eksempel, er _overbevist_ om at jeg er ganske gjennomsnittlig.

*filer en negl og setter nesen i været*

;)

Gjest tanny
Skrevet

Da jeg var ung fikk jeg høre flere ganger at jeg kunne vært fotomodell p.g.a utseendet. Det kunne jeg aldri tenkt meg og blitt ettersom jeg synes det er kvalmt å digge seg selv sånn. Jeg har heller aldri kledd meg utfordrende. Har absolutt aldri hatt problmer med sjalusi.

Gjest mora2
Skrevet

Jeg ser ikke på meg selv som penere enn andre.

Men det er jo et faktum at penere blir regnet for å være dumme, arrogante,høye på pæra, innbilske ovs ovs.

Veldig mye sjalusi blandt jenter....

Gjest colafan
Skrevet

Jeg ser ikke på meg selv som spesielt attraktiv, men hører det fra andre.

Det jeg finner både trist og vanskelig, er at det ser ut til at hvem jeg er som person har liten betydning.

Jeg synes det er vanskelig å forholde meg til menn, fordi de kun er opptatt av det ytre.

Når du blir spurt om bh størrelsen før de spør om navnet...

Drit og dra..

Har ikke opplevd spesielt mye sjalusi fra andre jenter. Kanskje når jeg var helt ung.

Skrevet

Jeg ser ikke på meg selv som spesielt attraktiv, men hører det fra andre.

Det jeg finner både trist og vanskelig, er at det ser ut til at hvem jeg er som person har liten betydning.

Jeg synes det er vanskelig å forholde meg til menn, fordi de kun er opptatt av det ytre.

Når du blir spurt om bh størrelsen før de spør om navnet...

Drit og dra..

Har ikke opplevd spesielt mye sjalusi fra andre jenter. Kanskje når jeg var helt ung.

Eg tipper du bruker 75C. *dukker*

Gjest colafan
Skrevet

Eg tipper du bruker 75C. *dukker*

Henter noe å slå med

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...