Gå til innhold

Du som blir sett på som attraktiv (fu)

Anbefalte innlegg

Gjest Jepp jepp!
Skrevet

Jeg er ikke innbilsk eller høy på pæra, men jeg får høre jeg er overlegen og "hard to gett" stadig vekk, aldri skjønt hvorfor.

Men det som irriterer meg mest er det at jeg ikke har lov til å klage på en ting om meg selv, siden jeg bare får høre "du har jo ingenting å klage over", det irriterer meg, for siden jeg må høre på klagene fra venninnene mine må jeg ha lov til å klage selv også, jeg er ikke fornøyd selv om folk mener jeg burde være det.

Skrevet

Jeg ser ikke på meg selv som spesielt attraktiv, men hører det fra andre.

Det jeg finner både trist og vanskelig, er at det ser ut til at hvem jeg er som person har liten betydning.

Jeg synes det er vanskelig å forholde meg til menn, fordi de kun er opptatt av det ytre.

Når du blir spurt om bh størrelsen før de spør om navnet...

Drit og dra..

Har ikke opplevd spesielt mye sjalusi fra andre jenter. Kanskje når jeg var helt ung.

Skjønner hva du mener der, og det er ikke spesielt moro.

Skrevet

De -aller- fleste jenter får en god del oppmerksomhet. Du vet det, ikke sant? De færreste av disse antar det er fordi de er særdeles tiltrekkende ;)

...eh....?

Og hva hadde det med saken å gjøre...?

Type "trøkk henne litt ned" innlegg eller?!

Jeg er ikke bare attraktiv, jeg er smart også ;)

*sa hun ubeskjedent*

Gjest mora2
Skrevet

Jeg er ikke innbilsk eller høy på pæra, men jeg får høre jeg er overlegen og "hard to gett" stadig vekk, aldri skjønt hvorfor.

Men det som irriterer meg mest er det at jeg ikke har lov til å klage på en ting om meg selv, siden jeg bare får høre "du har jo ingenting å klage over", det irriterer meg, for siden jeg må høre på klagene fra venninnene mine må jeg ha lov til å klage selv også, jeg er ikke fornøyd selv om folk mener jeg burde være det.

''Men det som irriterer meg mest er det at jeg ikke har lov til å klage på en ting om meg selv, siden jeg bare får høre "du har jo ingenting å klage over", det irriterer meg, for siden jeg må høre på klagene fra venninnene mine må jeg ha lov til å klage selv også, jeg er ikke fornøyd selv om folk mener jeg burde være det.''

Det der er så typisk!

Skrevet

...eh....?

Og hva hadde det med saken å gjøre...?

Type "trøkk henne litt ned" innlegg eller?!

Jeg er ikke bare attraktiv, jeg er smart også ;)

*sa hun ubeskjedent*

Poenget mitt er at alle er attraktive for noen og at de fleste jenter opplever uønsket oppmerksomhet nå og da.

Så jeg kan ikke skjønne at dette skulle være spesielt for "ekstra pene" jenter, ei heller at de mer "normale" skulle være sjalu av den grunn.

Skrevet

Poenget mitt er at alle er attraktive for noen og at de fleste jenter opplever uønsket oppmerksomhet nå og da.

Så jeg kan ikke skjønne at dette skulle være spesielt for "ekstra pene" jenter, ei heller at de mer "normale" skulle være sjalu av den grunn.

Det er jeg enig med deg i. Men det er litt annerledes, og det er både positive og negative ting forbundet med det.

Skrevet

He he. I går sa kjæresten min at jeg er en sånn man snur seg etter på gaten. Jeg tror nok han overvurderer mitt utseende fordi han elsker meg og synes jeg er den fineste. Har ihvertfall aldri hatt noen problemer med det i så måte.

Jeg synes forøvrig gutter som åpenbart tror de er «guds gave til kvinnen» er skikkelig turn-off. Så eventuelle reaksjoner fra omverdenen på ens utseende, varierer vel ut fra hva slags selvbilde og oppfatning man har av seg selv mer enn utseende isolert sett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...