Gå til innhold

Postkassestativ

Anbefalte innlegg

Gjest Tommeltotten
Skrevet

Jeg skal ha et postkassestativ for fire kasser. Har søkt, men alle er jo slik tretype som ser ut som et lite stabbur, eller annet bondsk hus. Jeg vil ha noe mer moderne! Noen som kjenner til noen som selger slikt? Kan være i tre, men en mer moderne stil. Eller om noen har link til sider med beskrivelse av hvordan en kan lage det selv. Jeg må få noen til å lage jeg da, har ti tommeltotter.

Gjest mallet
Skrevet

Hvis du har en tegning over omtrent hvordan du kunne tenke deg det, så kan du sikkert få en lokal snekker til å lage det for deg. Eller kanskje det til og med kunne være et prosjekt for noen yrkesskoleelever, hvis du har snekkerlinje i nærheten. Jeg vet at snekkerklasser ofte tar på seg sånne oppdrag, under veiledning av lærer, for å få øvelse.

Gjest Tommeltotten
Skrevet

Hvis du har en tegning over omtrent hvordan du kunne tenke deg det, så kan du sikkert få en lokal snekker til å lage det for deg. Eller kanskje det til og med kunne være et prosjekt for noen yrkesskoleelever, hvis du har snekkerlinje i nærheten. Jeg vet at snekkerklasser ofte tar på seg sånne oppdrag, under veiledning av lærer, for å få øvelse.

DET var et godt tips! Snekkerlinje har vi her i byen, det skal jeg sjekke opp til høsten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...