Gå til innhold

Fotball EM folkens!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg heier også på Russland i dag, sjøl om eg kan styre min begesistring for Putin.

Putin er da ikke tatt ut på laget? :-)

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• Babette

9

• tonie

8

• AneM1365380603

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest firepile
Skrevet

Putin er da ikke tatt ut på laget? :-)

Han skal visstnok stå i mål i dag.

AneM1365380603
Skrevet

Eg heier også på Russland i dag, sjøl om eg kan styre min begesistring for Putin.

Han gidder jeg ikke å tenke på da ;) Du er visst like seriøst opptatt av fotball som de andre som har svart her ;)

AneM1365380603
Skrevet

Ja, fyttirakkern.

Det var da eg bestemte meg for å aldri innlede noe seksuellt forhold til Celina, og "bank i bordet" det har eg holdt så langt! :-)

''Det var da eg bestemte meg for å aldri innlede noe seksuellt forhold til Celina, og "bank i bordet" det har eg holdt så langt! :-)''

Jeg tipper hun har vært veldig pågående ;) Nå kom jeg til å tenke på rørleggersprekken som sjokkerte Lillemus. Hva hadde du sagt om den godeste Celina sto slik og viste hele greia der bak?-))

Gjest mora2
Skrevet

Håper Russland vinner jeg!

Men får nok ikke sett kampen...Jeg skal nemlig spille bingo!

Ha,ha, kanskje blir jeg rik.....

Så må jeg farge håret, og pakke ferdig til i morgen.

Så bærer det på "Tors Hammer", Smuget og "Schotsman"

i morgen kveld! Here i come!

Regner med å se dol folket på bordene ;0)

Gjest mora2
Skrevet

''Det var da eg bestemte meg for å aldri innlede noe seksuellt forhold til Celina, og "bank i bordet" det har eg holdt så langt! :-)''

Jeg tipper hun har vært veldig pågående ;) Nå kom jeg til å tenke på rørleggersprekken som sjokkerte Lillemus. Hva hadde du sagt om den godeste Celina sto slik og viste hele greia der bak?-))

He, he, nytter ikke med en femmer der ;0)

Hun tar sikkert bare kort....

Skrevet

Du har avansert mange hakk oppover på lista mi ved å vise at du elsker fotball. Mannfolk som ikke liker fotball, er potteplanter.

Skrevet

EM er kjedelige greier nå når Zlatan er ute. Jeg gidder da virkelig ikke å se på de tyske trøttingene. Italienerne er jo noen godbiter, men de er vel ute de også? Det får bli noe krim i aften, tror jeg.

AneM1365380603
Skrevet

He, he, nytter ikke med en femmer der ;0)

Hun tar sikkert bare kort....

Hvis Geir så en dame stå slik ville han sikkert skrevet et innlegg her om det fantastiske synet han hadde sett ;)

Ja, tipper hun kun tar kort. Hun er ikke billig heller da ;o)

Skrevet

Han skal visstnok stå i mål i dag.

Da blir det mange mål til Spania da i hvert fall;-) Han er jo ikke store karen:-)

Gjest mora2
Skrevet

Hvis Geir så en dame stå slik ville han sikkert skrevet et innlegg her om det fantastiske synet han hadde sett ;)

Ja, tipper hun kun tar kort. Hun er ikke billig heller da ;o)

Hi, hi, det hadde han helt sikkert gjort! :0)

Mrs. Wallace
Skrevet

Du har avansert mange hakk oppover på lista mi ved å vise at du elsker fotball. Mannfolk som ikke liker fotball, er potteplanter.

Jeg er egentlig sterkt imot kjønns-stereotypier, men jeg må tilstå at jeg også synes det er litt kleint med mannfolk som ikke liker fotball. *rødme*

Skrevet

Da blir det mange mål til Spania da i hvert fall;-) Han er jo ikke store karen:-)

Det er ikkje størrelsen som teller, det gjelder også i fotball.

Skrevet

Jeg er egentlig sterkt imot kjønns-stereotypier, men jeg må tilstå at jeg også synes det er litt kleint med mannfolk som ikke liker fotball. *rødme*

Ja, ikke sant? Mrxx er en typisk potteplante som ikke liker fotball. Jeg håper at han leser dette. Det samme med øl. Jeg merker at jeg blir litt satt ut hvis jeg møter en mann som ikke liker øl. Greit nok å være totalavholds, men det å ikke like smaken av øl, blir for meg litt femi. He he.

AneM1365380603
Skrevet

Vel, jeg _har_ sett bedre bilder av ham:) Han er i grunnen ikke så kjekk, men jeg har sansen.

Du liker altså litt småfrekke mannfolk? Jeg må innrømme at jeg måtte leite litt for å finne et såpass ekkelt bilde av han ;)

Jeg glemmer ikke en av hans frekke uttalelser: "Det John Carew gjør med en ball klarer jeg å gjøre med en appelsin"

;)

Skrevet

Det har vært alt for få fotball-tråder her under EM.. :-)

Sitter og hygger meg med kampen nå..

Håper på Russland,- de har imponert tidligere.

Skrevet

Det har vært alt for få fotball-tråder her under EM.. :-)

Sitter og hygger meg med kampen nå..

Håper på Russland,- de har imponert tidligere.

Enig i begge deler, håper på ekstraomganger og straffesparkkonkurranse.

Skrevet

Hm. Jeg begynte å fundere på hva vi skulle ha til middag i morgen.

Flyndre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...