Gå til innhold

Fotball EM folkens!?

Anbefalte innlegg

Gjest annlovinda
Skrevet

Enig i begge deler, håper på ekstraomganger og straffesparkkonkurranse.

Håper også på ekstraomganger og straffekonk.

Også håper jeg russland går seirende ut av kampen.

Og at de slår tyskland på søndag,

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• Babette

9

• tonie

8

• AneM1365380603

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Håper også på ekstraomganger og straffekonk.

Også håper jeg russland går seirende ut av kampen.

Og at de slår tyskland på søndag,

Ja!

Skrevet

Ja, ikke sant? Mrxx er en typisk potteplante som ikke liker fotball. Jeg håper at han leser dette. Det samme med øl. Jeg merker at jeg blir litt satt ut hvis jeg møter en mann som ikke liker øl. Greit nok å være totalavholds, men det å ikke like smaken av øl, blir for meg litt femi. He he.

Min elskede er vel rene persillebladet han da som liker verken fotball eller øl! ;o)

Skrevet

Vel, noen sier at om 100 år er allting glemt :)

En kan aldri vite, sa gutten, han fisket i vaskefatet.

Skrevet

Putin er da ikke tatt ut på laget? :-)

Joda, det er han som har _bestemt_ sluttresultatet.

Skrevet

Min elskede er vel rene persillebladet han da som liker verken fotball eller øl! ;o)

He he, da scorer han ikke stort, nei. Men du er vel ingen ølhund selv heller. Jeg ser for meg deg som ganske avholds. Du har aldri nevnt at dere koser dere med vin heller, så vidt jeg husker.

Skrevet

Han gidder jeg ikke å tenke på da ;) Du er visst like seriøst opptatt av fotball som de andre som har svart her ;)

Jada, fotball _kan_ være trivelig å se på.

Så lenge eg slipper Morten Gamst Pedersen og familien Rise!

Skrevet

He he, da scorer han ikke stort, nei. Men du er vel ingen ølhund selv heller. Jeg ser for meg deg som ganske avholds. Du har aldri nevnt at dere koser dere med vin heller, så vidt jeg husker.

Jeg er nesten avholds ja, tar et glass vin innimellom, men det er ikke mange gangene i året. :o)

Skrevet

''Det var da eg bestemte meg for å aldri innlede noe seksuellt forhold til Celina, og "bank i bordet" det har eg holdt så langt! :-)''

Jeg tipper hun har vært veldig pågående ;) Nå kom jeg til å tenke på rørleggersprekken som sjokkerte Lillemus. Hva hadde du sagt om den godeste Celina sto slik og viste hele greia der bak?-))

Nei si det du. :-)

Tror ikkje ho har så mye hår i rævva som han Lillemus snakka om...

Skrevet

Håper Russland vinner jeg!

Men får nok ikke sett kampen...Jeg skal nemlig spille bingo!

Ha,ha, kanskje blir jeg rik.....

Så må jeg farge håret, og pakke ferdig til i morgen.

Så bærer det på "Tors Hammer", Smuget og "Schotsman"

i morgen kveld! Here i come!

Regner med å se dol folket på bordene ;0)

Eh...Tror ikkje du blir så veeldig rik av å spille bingo akkurat...

Eg lover å kjøpe Dagbladet på lørdag, for å se om du "tar han helt ut" på fredagen.

Kos deg i Oslo! :-)

Skrevet

En kan aldri vite, sa gutten, han fisket i vaskefatet.

Hehehehe litt vel optimistisk kanskje :)

Skrevet

Du har avansert mange hakk oppover på lista mi ved å vise at du elsker fotball. Mannfolk som ikke liker fotball, er potteplanter.

Eg _elsker_ ikkje fotball!

Men eg har fulgt godt med på EM, og kost meg.

Skrevet

EM er kjedelige greier nå når Zlatan er ute. Jeg gidder da virkelig ikke å se på de tyske trøttingene. Italienerne er jo noen godbiter, men de er vel ute de også? Det får bli noe krim i aften, tror jeg.

Jada Italia er desverre ute.

Men Tyskland er ikkje med i kveld en gang, så der er du helt _ute_ for å si det mildt, det er Russland og Spania som spiller.

En fyrrig matador er vel ikkje å forrakte...?

Gjest annlovinda
Skrevet

Ja!

Men ser dessverre dårlig ut for Russlan nå!!

AneM1365380603
Skrevet

Uff, ja :(

Skrevet

Ihvertfall nå!

Mrs. Wallace
Skrevet

Ja, ikke sant? Mrxx er en typisk potteplante som ikke liker fotball. Jeg håper at han leser dette. Det samme med øl. Jeg merker at jeg blir litt satt ut hvis jeg møter en mann som ikke liker øl. Greit nok å være totalavholds, men det å ikke like smaken av øl, blir for meg litt femi. He he.

Jeg hadde en sjef engang som drakk rusbrus (!) på etter jobb-pilsen, og valgte te og likør (!!) i stedet for kaffe og konjakk etter middag. Han fikk en del tyn for det, stakkar.

Skrevet

Jeg hadde en sjef engang som drakk rusbrus (!) på etter jobb-pilsen, og valgte te og likør (!!) i stedet for kaffe og konjakk etter middag. Han fikk en del tyn for det, stakkar.

Gikk han på damedassen også?

Mrs. Wallace
Skrevet

Gikk han på damedassen også?

Det ble i hvert fall antydet, for å si det sånn. ;o)

Skrevet

Jeg er nesten avholds ja, tar et glass vin innimellom, men det er ikke mange gangene i året. :o)

Og om eg ikkje husker feil så foretrekker du Dansebandmusikk & Country fremfor Rock`n Roll?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...