Gå til innhold

Fotball EM folkens!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og om eg ikkje husker feil så foretrekker du Dansebandmusikk & Country fremfor Rock`n Roll?

*Flirer* Tja... Country er da tøft!? Danseband er jeg vel ikke så begeistret for, men jeg synger gjerne med på både DDE, Vassendgutane og akkurat nå surrer Halvdan Sivertsen i bilen min! :o)

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• Babette

9

• tonie

8

• AneM1365380603

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*Flirer* Tja... Country er da tøft!? Danseband er jeg vel ikke så begeistret for, men jeg synger gjerne med på både DDE, Vassendgutane og akkurat nå surrer Halvdan Sivertsen i bilen min! :o)

Ikkje noe "drugs" og ikkje Rock`n Roll, da er det bare sex igjen da...

Hmmm...Rart da du ikkje liker rørleggere? :-)

Gjest mora2
Skrevet

Eh...Tror ikkje du blir så veeldig rik av å spille bingo akkurat...

Eg lover å kjøpe Dagbladet på lørdag, for å se om du "tar han helt ut" på fredagen.

Kos deg i Oslo! :-)

Hi, hi, gjør det du! Lover å ta`n helt ut ;0)

Ble ingen gevinst i kveld...

Toppgevinsten var på 28000, så det er jo endel :0)

Nattinatt!

Skrevet

Ikkje noe "drugs" og ikkje Rock`n Roll, da er det bare sex igjen da...

Hmmm...Rart da du ikkje liker rørleggere? :-)

Rusa på kjæresten jeg vet du! ;o)

Skrevet

Jeg bor sammen med en 9-åring som skal velge spansk som 2. fremmedspråk, for å kunne snakke med Torres på morsmålet når de spiller sammen i Liverpool om noen år.

Han våknet veldig fornøyd i dag tidlig.

Skrevet

Jeg bor sammen med en 9-åring som skal velge spansk som 2. fremmedspråk, for å kunne snakke med Torres på morsmålet når de spiller sammen i Liverpool om noen år.

Herlig! :o))))

Skrevet

Ja, ikke sant? Mrxx er en typisk potteplante som ikke liker fotball. Jeg håper at han leser dette. Det samme med øl. Jeg merker at jeg blir litt satt ut hvis jeg møter en mann som ikke liker øl. Greit nok å være totalavholds, men det å ikke like smaken av øl, blir for meg litt femi. He he.

Du har helt rett, jeg er liker ikke fotball, men jeg trenger ikke å hekte meg på det for å dåne jentene:-) Den som ikke klarer det uten å like fotball er ikke rare mannen heller.

Det kvinner er minst like enkle som menn.

Øl drikker jeg, selv om jeg ikke drikker meg full lenger. Ikke mye som slår ei iskald øl i sommervarmen. Jeg drikker det meste, men i relativt beskjedne mengder.

Gjest Elextra
Skrevet

Du har avansert mange hakk oppover på lista mi ved å vise at du elsker fotball. Mannfolk som ikke liker fotball, er potteplanter.

Hva!?

Det kan jeg overhodet ikke forstå; jeg priser meg lykkelig for at mannen min ikke er interessert i fotball og heller gjør noe selv enn å sitte å glo på diverse kamper.

Men - godt en er fornøyd med det en har :-).

Skrevet

Du har avansert mange hakk oppover på lista mi ved å vise at du elsker fotball. Mannfolk som ikke liker fotball, er potteplanter.

''Mannfolk som ikke liker fotball, er potteplanter.''

Noen vil kanskje antyde at du generaliserer i overkant her...

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg er egentlig sterkt imot kjønns-stereotypier, men jeg må tilstå at jeg også synes det er litt kleint med mannfolk som ikke liker fotball. *rødme*

''Jeg er egentlig sterkt imot kjønns-stereotypier, men jeg må tilstå at jeg også synes det er litt kleint med mannfolk som ikke liker fotball. *rødme*''

Deg om det - selv er jeg veldig fornøyd med at mannen min ikke interesserer seg for fotball. Har nok av venninner med menn som helst skal se det meste av fotballen som går på TV, og det er ikke lite!

*S*

Skrevet

Det er fint at man ikke misliker store mesterskap og at man kan kose seg med en kamp i ny og ne, men det hadde vært skikkelig turn off med en mann som bare MÅ se enhver fotballkamp og som sitter klistret til alt i champions leage osv osv. Jeg har prist meg lykkelig mang en gang for at jeg har en mann med et helt normalt, avslappet forhold til fotball, som til enhver annen idrett.

Skrevet

''Jeg er egentlig sterkt imot kjønns-stereotypier, men jeg må tilstå at jeg også synes det er litt kleint med mannfolk som ikke liker fotball. *rødme*''

Deg om det - selv er jeg veldig fornøyd med at mannen min ikke interesserer seg for fotball. Har nok av venninner med menn som helst skal se det meste av fotballen som går på TV, og det er ikke lite!

*S*

Jeg er enig med deg i at det er veldig deilig å slippe å ha en mann som må se absolutt alt av fotball.

Men jeg kan ikke gå så langt som å si at min mann ikke interesserer seg for fotballl i det hele tatt, da, vi tar begge gjerne og ser viktige kamper i store mesterskap:-)

Skrevet

Det er bra! :)

Skrevet

Du har helt rett, jeg er liker ikke fotball, men jeg trenger ikke å hekte meg på det for å dåne jentene:-) Den som ikke klarer det uten å like fotball er ikke rare mannen heller.

Det kvinner er minst like enkle som menn.

Øl drikker jeg, selv om jeg ikke drikker meg full lenger. Ikke mye som slår ei iskald øl i sommervarmen. Jeg drikker det meste, men i relativt beskjedne mengder.

''Den som ikke klarer det uten å like fotball er ikke rare mannen heller.''

Enig i det:-)

Skrevet

*S*

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg er enig med deg i at det er veldig deilig å slippe å ha en mann som må se absolutt alt av fotball.

Men jeg kan ikke gå så langt som å si at min mann ikke interesserer seg for fotballl i det hele tatt, da, vi tar begge gjerne og ser viktige kamper i store mesterskap:-)

Må innrømme at jeg skaptitter litt på fotball selv. Er vel egentlig ikke så genuint interessert i spillet, men synes det kan være litt spennende i store mesterskap, særlig om Norge er med. Dessuten er det veldig avslappende.

Jeg slumrer aldri bedre enn på sofaen etter skitur med tippekamp på TV :-).

Skrevet

Ja, fyttirakkern.

Det var da eg bestemte meg for å aldri innlede noe seksuellt forhold til Celina, og "bank i bordet" det har eg holdt så langt! :-)

*ho ho*

Skrevet

Jeg er egentlig sterkt imot kjønns-stereotypier, men jeg må tilstå at jeg også synes det er litt kleint med mannfolk som ikke liker fotball. *rødme*

Du har en "rød" i huset, hvis jeg ikke husker feil? You'll never walk alone?

Fin sang, det skal de ha. Alle klubber burde hente supportersangene fra musicals eller andre litt høykulturelle kretser. Åheiåheiåheiåhå er liksom litt mer vulgært.

Skrevet

Jeg hadde en sjef engang som drakk rusbrus (!) på etter jobb-pilsen, og valgte te og likør (!!) i stedet for kaffe og konjakk etter middag. Han fikk en del tyn for det, stakkar.

Jeg ville også gitt tyn til dem som bare drikker te. Makan!

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg hadde en sjef engang som drakk rusbrus (!) på etter jobb-pilsen, og valgte te og likør (!!) i stedet for kaffe og konjakk etter middag. Han fikk en del tyn for det, stakkar.

Hehe, dog bedre enn kun å ta et glass vann(?).

Men det er en annen diskusjon *S*, kfr. DOL for noen uker siden.

*bestiller en Cosmo til mannen min*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...