Gå til innhold

Fotball EM folkens!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nja, vet ikke.

Men ved oppramsing av verb i infinitiv på den måten er det nesten bestandig rekkefølgen å - og.

Takk igjen. :-)

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• Babette

9

• tonie

8

• AneM1365380603

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Uffameg!

Her er et lite utvalg som sikkert får både Henrik Ibsen, Jens Bjørnebo & Agnar Mykle til å rotere som en snurrebass i grava.

*vurdere å skifte Statsborgerskap*

10 minutter lang filmsnutt er aaaaltfor langt til at jeg gidder å høre;-)

Skrevet

Ja, _det_ er det umulig og unngå å få med seg! :-)

Eller skal det være:

Ja, _det_ er det umulig å unngå og få med seg! :-)

Verken - eller:

Å unngå Å få med seg, skal det være:-)

Skrevet

Verken - eller:

Sikker som banken?

Skrevet

10 minutter lang filmsnutt er aaaaltfor langt til at jeg gidder å høre;-)

Enig, eg datt av når de begynte å "mjaue" om "Ivers".

Skrevet

Sikker som banken?

JA!

For hva er det du skal unngå? Jo, "å få med deg".

Det er ikke slik at du skal unngå A og B, hvis du skjønner.

Skal se om jeg finner noe mer om dette.

Gjest Elextra
Skrevet

Verken - eller:

Selvsagt, hva tenkte jeg? *klapser meg på panna*

Mrs. Wallace
Skrevet

Du har en "rød" i huset, hvis jeg ikke husker feil? You'll never walk alone?

Fin sang, det skal de ha. Alle klubber burde hente supportersangene fra musicals eller andre litt høykulturelle kretser. Åheiåheiåheiåhå er liksom litt mer vulgært.

Jada, jeg har faktisk to "røde" i huset, en liten og en stor. De skal på kamp i august og gleder seg helt vanvittig. Det er ganske søtt. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Takk igjen. :-)

Jeg var på jordet, da jeg så på setningen igjen ser jeg jo at morsan har helt rett.

Mrs. Wallace
Skrevet

Hehe, dog bedre enn kun å ta et glass vann(?).

Men det er en annen diskusjon *S*, kfr. DOL for noen uker siden.

*bestiller en Cosmo til mannen min*

Hehe. :)

Mrs. Wallace
Skrevet

''Jeg er egentlig sterkt imot kjønns-stereotypier, men jeg må tilstå at jeg også synes det er litt kleint med mannfolk som ikke liker fotball. *rødme*''

Deg om det - selv er jeg veldig fornøyd med at mannen min ikke interesserer seg for fotball. Har nok av venninner med menn som helst skal se det meste av fotballen som går på TV, og det er ikke lite!

*S*

''Har nok av venninner med menn som helst skal se det meste av fotballen som går på TV, og det er ikke lite! ''

Ja, alt med måte. Jeg kjenner også noen som lar fotball (og da mener jeg alt av fotball, uansett lag) gå foran alt annet. Og da er det jo ikke en interesse lenger, men en mani og et sosialt handicap. ;o)

Skrevet

Jeg var på jordet, da jeg så på setningen igjen ser jeg jo at morsan har helt rett.

Ok. Så det eg skulle ha skrevet var:

''Ja, _det_ er det umulig å unngå å få med seg! :-)''

?

Skrevet

Jada, jeg har faktisk to "røde" i huset, en liten og en stor. De skal på kamp i august og gleder seg helt vanvittig. Det er ganske søtt. :o)

Dit skal min lille røde også, etter at jeg kjempet en heroisk kamp mot både endeløse timeglass og "server error" her på tirsdag.

Vet ikke hvem som får æren av å følge ham ennå. Mulig vi selger de andre billettene til noen som fortjener dem bedre enn vi selv gjør - i solidarisk YNWA-ånd.

Skrevet

''Har nok av venninner med menn som helst skal se det meste av fotballen som går på TV, og det er ikke lite! ''

Ja, alt med måte. Jeg kjenner også noen som lar fotball (og da mener jeg alt av fotball, uansett lag) gå foran alt annet. Og da er det jo ikke en interesse lenger, men en mani og et sosialt handicap. ;o)

Galskap.

Gjest Elextra
Skrevet

?

Flink gutt!

Skrevet

?

Stemmer.

En enklere variant er "Ja, _det_ har vi fått med oss!"

Skrevet

Dit skal min lille røde også, etter at jeg kjempet en heroisk kamp mot både endeløse timeglass og "server error" her på tirsdag.

Vet ikke hvem som får æren av å følge ham ennå. Mulig vi selger de andre billettene til noen som fortjener dem bedre enn vi selv gjør - i solidarisk YNWA-ånd.

''i solidarisk YNWA-ånd.''

En sekt eller noe?

Skrevet

Flink gutt!

Takk.

Det er aldri for seint å lære noe nytt! :)

Skrevet

''i solidarisk YNWA-ånd.''

En sekt eller noe?

Ta et søk, gjerne sammen med "Liverpool", så er jeg sikker på at det går opp et lys. Den sangen handler vel om samhold og solidaritet og kjemp for alt hva du har kjært?

Jeg tror egentlig det ER en slags sekt. Eller sykdom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...