Gjest Elextra Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Takk. Det er aldri for seint å lære noe nytt! Selvsagt ikke. Min farmor begynte å lære seg italiensk da hun var 78. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Stemmer. En enklere variant er "Ja, _det_ har vi fått med oss!" Eg kan bare snakke for meg sjøl, men det er ofte fristende å snakke for "alle". 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Selvsagt ikke. Min farmor begynte å lære seg italiensk da hun var 78. Bon giorno. ? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Bon giorno. ? Kan du _det_ også? *imponert* (dog 'buon giorno') 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Kan du _det_ også? *imponert* (dog 'buon giorno') Buena notte. ? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Buena notte. ? Nesten.... buona notte :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Nesten.... buona notte :-) Ich habe eine grosse bratwurst. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Ich habe eine grosse bratwurst. Tviler ikke. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Tviler ikke. Buon Giorno Principessa :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Buon Giorno Principessa :-) La vita è bella! Nydelig film. Om enn på grensen til søtladen. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 La vita è bella! Nydelig film. Om enn på grensen til søtladen. Enig i det. Det finnes ikkje bedre filmer enn de beste av de Italienske, denne er ikkje blandt de beste. Har du sett "Sykkeltyven" ? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Enig i det. Det finnes ikkje bedre filmer enn de beste av de Italienske, denne er ikkje blandt de beste. Har du sett "Sykkeltyven" ? Nei. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Nei. http://no.wikipedia.org/wiki/Sykkeltyven 0 Siter
tonie Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Jada Italia er desverre ute. Men Tyskland er ikkje med i kveld en gang, så der er du helt _ute_ for å si det mildt, det er Russland og Spania som spiller. En fyrrig matador er vel ikkje å forrakte...? Hva, spilte ikke Tyskland???? Jaja. Jeg er kvinne, du kan ikke forvente at jeg skal få med meg annet enn kjekke menn når jeg ser på fotball. Det er bare litt underlige damer som er hekta på fotball. Enten er de veldig opptatt av å like det samme som patrneren eller så er de skikkelig butch. Spanjoler. Tja... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Hva, spilte ikke Tyskland???? Jaja. Jeg er kvinne, du kan ikke forvente at jeg skal få med meg annet enn kjekke menn når jeg ser på fotball. Det er bare litt underlige damer som er hekta på fotball. Enten er de veldig opptatt av å like det samme som patrneren eller så er de skikkelig butch. Spanjoler. Tja... Kvinnssjåvinist, det er det du er, 0 Siter
tonie Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Kvinnssjåvinist, det er det du er, Jeg vet ikke helt hva vi skal kalle det, jeg. Det er nå egentlig ikke så nøye heller:) Når er fotballhelvetet over, forresten? 0 Siter
Babette Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Det er fint at man ikke misliker store mesterskap og at man kan kose seg med en kamp i ny og ne, men det hadde vært skikkelig turn off med en mann som bare MÅ se enhver fotballkamp og som sitter klistret til alt i champions leage osv osv. Jeg har prist meg lykkelig mang en gang for at jeg har en mann med et helt normalt, avslappet forhold til fotball, som til enhver annen idrett. Det er jeg enig i. En som MÅ se alle fotballkamper som går på TV (og det er ikke få) er heller slitsomt. Men jeg er veldig svak for mannfolk som lever seg temperamentsfullt inn i kampen med tilrop og fakter. Og gjerne med ølflaske i hånda og beina på bordet. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Jeg vet ikke helt hva vi skal kalle det, jeg. Det er nå egentlig ikke så nøye heller:) Når er fotballhelvetet over, forresten? Finalen er på søndag, Tyskland mot Spania. 0 Siter
Babette Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Finalen er på søndag, Tyskland mot Spania. Eller for å si det med dronningen: Germanien mot Spanien. 0 Siter
tonie Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Det er jeg enig i. En som MÅ se alle fotballkamper som går på TV (og det er ikke få) er heller slitsomt. Men jeg er veldig svak for mannfolk som lever seg temperamentsfullt inn i kampen med tilrop og fakter. Og gjerne med ølflaske i hånda og beina på bordet. Du er selveste drømmekvinnen du, Babette. Jeg trodde ikke hun eksisterte:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.