Gå til innhold

Fotball EM folkens!?

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Takk.

Det er aldri for seint å lære noe nytt! :)

Selvsagt ikke.

Min farmor begynte å lære seg italiensk da hun var 78.

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• Babette

9

• tonie

8

• AneM1365380603

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Stemmer.

En enklere variant er "Ja, _det_ har vi fått med oss!"

Eg kan bare snakke for meg sjøl, men det er ofte fristende å snakke for "alle".

Skrevet

Selvsagt ikke.

Min farmor begynte å lære seg italiensk da hun var 78.

Bon giorno. ?

Gjest Elextra
Skrevet

Bon giorno. ?

Kan du _det_ også? *imponert* (dog 'buon giorno')

Skrevet

Kan du _det_ også? *imponert* (dog 'buon giorno')

Buena notte. ?

Gjest Elextra
Skrevet

Buena notte. ?

Nesten.... buona notte :-)

Skrevet

Nesten.... buona notte :-)

Ich habe eine grosse bratwurst.

Gjest Elextra
Skrevet

Ich habe eine grosse bratwurst.

Tviler ikke.

Gjest Elextra
Skrevet

Buon Giorno Principessa :-)

La vita è bella! :)

Nydelig film. Om enn på grensen til søtladen.

Skrevet

La vita è bella! :)

Nydelig film. Om enn på grensen til søtladen.

Enig i det.

Det finnes ikkje bedre filmer enn de beste av de Italienske, denne er ikkje blandt de beste.

Har du sett "Sykkeltyven" ?

Gjest Elextra
Skrevet

Enig i det.

Det finnes ikkje bedre filmer enn de beste av de Italienske, denne er ikkje blandt de beste.

Har du sett "Sykkeltyven" ?

Nei.

Skrevet

Jada Italia er desverre ute.

Men Tyskland er ikkje med i kveld en gang, så der er du helt _ute_ for å si det mildt, det er Russland og Spania som spiller.

En fyrrig matador er vel ikkje å forrakte...?

Hva, spilte ikke Tyskland???? Jaja. Jeg er kvinne, du kan ikke forvente at jeg skal få med meg annet enn kjekke menn når jeg ser på fotball. Det er bare litt underlige damer som er hekta på fotball. Enten er de veldig opptatt av å like det samme som patrneren eller så er de skikkelig butch.

Spanjoler. Tja...;)

Skrevet

Hva, spilte ikke Tyskland???? Jaja. Jeg er kvinne, du kan ikke forvente at jeg skal få med meg annet enn kjekke menn når jeg ser på fotball. Det er bare litt underlige damer som er hekta på fotball. Enten er de veldig opptatt av å like det samme som patrneren eller så er de skikkelig butch.

Spanjoler. Tja...;)

Kvinnssjåvinist, det er det du er, ;)

Skrevet

Kvinnssjåvinist, det er det du er, ;)

Jeg vet ikke helt hva vi skal kalle det, jeg. Det er nå egentlig ikke så nøye heller:) Når er fotballhelvetet over, forresten?

Skrevet

Det er fint at man ikke misliker store mesterskap og at man kan kose seg med en kamp i ny og ne, men det hadde vært skikkelig turn off med en mann som bare MÅ se enhver fotballkamp og som sitter klistret til alt i champions leage osv osv. Jeg har prist meg lykkelig mang en gang for at jeg har en mann med et helt normalt, avslappet forhold til fotball, som til enhver annen idrett.

Det er jeg enig i. En som MÅ se alle fotballkamper som går på TV (og det er ikke få) er heller slitsomt. Men jeg er veldig svak for mannfolk som lever seg temperamentsfullt inn i kampen med tilrop og fakter. Og gjerne med ølflaske i hånda og beina på bordet.

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva vi skal kalle det, jeg. Det er nå egentlig ikke så nøye heller:) Når er fotballhelvetet over, forresten?

Finalen er på søndag, Tyskland mot Spania.

Skrevet

Finalen er på søndag, Tyskland mot Spania.

Eller for å si det med dronningen: Germanien mot Spanien.

Skrevet

Det er jeg enig i. En som MÅ se alle fotballkamper som går på TV (og det er ikke få) er heller slitsomt. Men jeg er veldig svak for mannfolk som lever seg temperamentsfullt inn i kampen med tilrop og fakter. Og gjerne med ølflaske i hånda og beina på bordet.

Du er selveste drømmekvinnen du, Babette. Jeg trodde ikke hun eksisterte:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...