Gå til innhold

Fotball EM folkens!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har helt rett, jeg er liker ikke fotball, men jeg trenger ikke å hekte meg på det for å dåne jentene:-) Den som ikke klarer det uten å like fotball er ikke rare mannen heller.

Det kvinner er minst like enkle som menn.

Øl drikker jeg, selv om jeg ikke drikker meg full lenger. Ikke mye som slår ei iskald øl i sommervarmen. Jeg drikker det meste, men i relativt beskjedne mengder.

''Det kvinner er minst like enkle som menn.''

Og du påstår at du ikke drikker deg full? Dette høres ganske rørete ut. Har du fått et drypp?

• Svar 150
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• Babette

9

• tonie

8

• AneM1365380603

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Finalen er på søndag, Tyskland mot Spania.

Ok. Greit å vite. Ikke at det plager meg at det er mye fotball på TV2, jeg har nok kanaler å velge mellom. Problemet er at jeg støtt og stadig får kjeft fordi jeg intetanende ringer til folk midt i en meget viktig fotballkamp:)

Skrevet

Du er selveste drømmekvinnen du, Babette. Jeg trodde ikke hun eksisterte:)

Men selv drømmekvinner synes det er veldig OK med to TVer i huset...

Skrevet

Men selv drømmekvinner synes det er veldig OK med to TVer i huset...

Åhh. Nå ble jeg faktisk litt lettet:)

Skrevet

Eller for å si det med dronningen: Germanien mot Spanien.

Så ho sa det ?

Skrevet

Så ho sa det ?

Hun sier i alle fall Spanien og Italien. Og så sier hun at det er KOLDT ute. Da ser jeg for meg eldgamle baderom på Oslo-hoteller, med to kraner, der det sto koldt på den ene.

Skrevet

Du er selveste drømmekvinnen du, Babette. Jeg trodde ikke hun eksisterte:)

Det trodde ikkje eg heller!

Skrevet

Hun sier i alle fall Spanien og Italien. Og så sier hun at det er KOLDT ute. Da ser jeg for meg eldgamle baderom på Oslo-hoteller, med to kraner, der det sto koldt på den ene.

Kunne trodd ho var fra Bergen.

Eg og husker de kranene der, de var veldig vakre faktisk, men hva stod det på den andre?

Skrevet

Du liker altså litt småfrekke mannfolk? Jeg må innrømme at jeg måtte leite litt for å finne et såpass ekkelt bilde av han ;)

Jeg glemmer ikke en av hans frekke uttalelser: "Det John Carew gjør med en ball klarer jeg å gjøre med en appelsin"

;)

Og så klassikeren: Zlatan på forlovelsesdagen(ikke at jeg visste at det er forventet at herren skal gi sin tilkommende gaver...) "Vaddå present? Hon får ju Zlatan, för fan!"

Hehe, jeg jeg har så sansen for den gutten. Men for å være bittelitt seriøs her, han har et så levende ansikt at jeg bare faller pladask. Det er der det ligger, tror jeg:)

Skrevet

''Det kvinner er minst like enkle som menn.''

Og du påstår at du ikke drikker deg full? Dette høres ganske rørete ut. Har du fått et drypp?

Mer sannsynlig drypp enn at jeg er full i alle fall.-)

AneM1365380603
Skrevet

Og så klassikeren: Zlatan på forlovelsesdagen(ikke at jeg visste at det er forventet at herren skal gi sin tilkommende gaver...) "Vaddå present? Hon får ju Zlatan, för fan!"

Hehe, jeg jeg har så sansen for den gutten. Men for å være bittelitt seriøs her, han har et så levende ansikt at jeg bare faller pladask. Det er der det ligger, tror jeg:)

''"Vaddå present? Hon får ju Zlatan, för fan!"''

Hehe, ja det var en utrolig bra kommentar! Det er vel bare et par uker siden det sto i avisene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...