Gjest Datadusten Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Skulle så gjerne ha fått til å sende bilder fra min nye telefon, til datamaskinen. Men jeg får bare sending mislykket hele tiden.. Noen som vet om det går an å sende bilder til min e mail adresse istedenfor? Vanskelige spørsmål men... 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Det går hvertfall an fra min mobil, skriver bare inn mailadressen min istedet for et tlf.nr. 0 Siter
Gjest Datadusten Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Noen som vet hvordan jeg finner IP adressen min? Gikk ikke å sende som melding.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Noen som vet hvordan jeg finner IP adressen min? Gikk ikke å sende som melding.... Sender du det som mms til mailadressen da? Funker helt ypperlig selv på mine flere år gamle telefoner det. 0 Siter
Gjest Datadusten Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Sender du det som mms til mailadressen da? Funker helt ypperlig selv på mine flere år gamle telefoner det. Takk. Tar det litt tid eller? mmser på et millisekund, og finner dem ikke i mappen for sendte heller... Vanskelig dette her altså....helt idiot på dette her altså! 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Takk. Tar det litt tid eller? mmser på et millisekund, og finner dem ikke i mappen for sendte heller... Vanskelig dette her altså....helt idiot på dette her altså! Du får sendt mms til andre telefoner? Merkelig dette ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.