Gå til innhold

Enda et mob telefonspørsmål.

Anbefalte innlegg

Gjest Datadusten
Skrevet

Først må jeg si takk til dere som har svart meg. Er litt opptatt med å få til dette her, så jeg svarer ikke.

Men...må jeg ha koblet på noe for å få sende mms? Eller skal det gå automatisk? Det gjør det ikke her...har egentlig ikke hatt mms på telefonen på mange år når jeg tenker meg om.....

Men ser nå at jeg har det i abbonementet mitt som er chess king.

Ringer snart chess jeg altså!....

Gjest Datadusten
Skrevet

Alle de andre greiene får ligge brakk!

Fikk ikke til blåtann, ikke kobling mellom hotmail og mobilen.

Men for mms, må noen programmer lagres (ringte chess)! :-D

Så nå får jeg det til!

Takk for hjelp alle sammen! :-)

Gjest minnah
Skrevet

Alle de andre greiene får ligge brakk!

Fikk ikke til blåtann, ikke kobling mellom hotmail og mobilen.

Men for mms, må noen programmer lagres (ringte chess)! :-D

Så nå får jeg det til!

Takk for hjelp alle sammen! :-)

Jammen fikk du raskt svar fra Chess, det var kundeservicen sin, det :-)

*tupper Telenor i fua*

Gjest Datadusten
Skrevet

Jammen fikk du raskt svar fra Chess, det var kundeservicen sin, det :-)

*tupper Telenor i fua*

Hehe...

Jeg var nr 1 i køen! :-)

ENDELIG får jeg bilder over til pcen!

*lykkelig*

Takk for hjelpen.

Gjest Datadusten
Skrevet

Et til spørsmål......

Tar det lang tid fra mms er sendt til den kommer fram på e mail adressen?

Sendte de for ihvertfall 10 minutter siden, men de er ikke på e mail adressen enda...

Er dette normalt?

Gjest Elextra
Skrevet

Et til spørsmål......

Tar det lang tid fra mms er sendt til den kommer fram på e mail adressen?

Sendte de for ihvertfall 10 minutter siden, men de er ikke på e mail adressen enda...

Er dette normalt?

mms kommer da ikke til e-post-adresse, men derimot til en annen mobiltelefon? Om en har satt opp e-post på telefonen kan en også sende pr. e-post.

Gjest Datadusten
Skrevet

mms kommer da ikke til e-post-adresse, men derimot til en annen mobiltelefon? Om en har satt opp e-post på telefonen kan en også sende pr. e-post.

Kanskje jeg har misforstått lillemus....trodde jeg kunne sende fra mob til min mail adresse jeg? gjennom multimediafunksjonen?

Har virkelig ikke peiling....

AneM1365380603
Skrevet

Kanskje jeg har misforstått lillemus....trodde jeg kunne sende fra mob til min mail adresse jeg? gjennom multimediafunksjonen?

Jeg sender av og til bilder fra mobilen og til min mail. Det går helt fint.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg er ingen spesialist selv, men trodde du måtte ha satt opp mail på mobilen for å få det til. Har lenge hatt mail på mobilen, så er ikke veldig kjent med annet.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg sender av og til bilder fra mobilen og til min mail. Det går helt fint.

Ah, når du sier det så foresvever det meg at jeg gjorde det også før jeg hadde e-post på mobilen.

Gjest Datadusten
Skrevet

Jeg er ingen spesialist selv, men trodde du måtte ha satt opp mail på mobilen for å få det til. Har lenge hatt mail på mobilen, så er ikke veldig kjent med annet.

Det kan være, for meldingene kommer altså ikke til min e mail....

men de kommer til min mobil.....

så noe er det som er galt. Får ringe chess...igjen!

Akkurat nå skulle jeg ønske jeg hadde en datakyndig mann i huset.

:-)

Skrevet

Når jeg trykker send så får jeg opp flere valg bl.a. til e-postadresse eller til telefonnummer, gjør ikke du?

Gjest Datadusten
Skrevet

Når jeg trykker send så får jeg opp flere valg bl.a. til e-postadresse eller til telefonnummer, gjør ikke du?

Jo, og jeg får sendt det også, men problemet er at de ikke er i innboksen min på mailen.....

merkelig...

Gjest minnah
Skrevet

Jo, og jeg får sendt det også, men problemet er at de ikke er i innboksen min på mailen.....

merkelig...

Har du sjekket om de har havnet i junk-boksen?

Skrevet

merkelig...

De ligger ikke i spam-filteret da?

Gjest Datadusten
Skrevet

De ligger ikke i spam-filteret da?

Finner ikke spam filteret jeg....

Forsøkte å sende den til studentmailen isteden, for å se om det går...

Gjest Datadusten
Skrevet

Har du sjekket om de har havnet i junk-boksen?

Ikke i junk boksen heller....forsøkte å sende til studentmailen min istedet.....

:-) slitsomt dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...