Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg så på de. Hvorfor anbefaler du de?

Sønnen min kjøpte de, etter anbefaling fra den lokale "løpskongen" som også jobber på sportsforretningen.

Best i test osv., det var Mizuno Wave Rider 10 altså (herremodellen), han er veldig fornøyd men de var relativt dyre (ca. 1400.-) men det er det verdt både med tanke på rygg og knær.

Fortsetter under...

Du bør i hvertfall gå i butikken og prøve sko fordi størrelser og passform kan variere ganske mye. Hvis du går på en stor sportsbutikk som XXL eller sportshuset, kan du sikkert prøve uten at betjeningen bryr seg. Særlig hvis du går i en travel periode. Det er viktig at skoen føles bra på foten. Hvis du ikke vet om du overpronerer osv, ville jeg kjøpt sko for normal pronasjon.

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1214509452' post='3911090]

Jeg liker ikke smale joggesko, så det er Adidas som passer mine føtter best. Jeg har prøvd mye annet også, men ramler alltid tilbake på Adidas, de litt dyrere modellene. Jeg bruker 37,5-38 i vanlige sko, men i Adidas bruker jeg 39 + en tjedjedel! De er små i størrelsene.

Hm... Må nok innom en butikk, høres det ut som. Takk for svar :)

Uggh... Synes ikke det høres noe særlig ut. Løpe i butikken i stedet for helsestudioet? Bah.

Det er kjempeviktig med riktige sko, og det er slik de finner ut hva som passer. Men hvis du aldri har vært plaget med knær, hofter eller ankler, har normal fotstilling og bare skal jogge litt "til husbruk" er det ikke nødvendig å gå på Løplabbet. Du vil sikkert få god hjelp i en vanlig sportsbutikk også.

Du bør i hvertfall gå i butikken og prøve sko fordi størrelser og passform kan variere ganske mye. Hvis du går på en stor sportsbutikk som XXL eller sportshuset, kan du sikkert prøve uten at betjeningen bryr seg. Særlig hvis du går i en travel periode. Det er viktig at skoen føles bra på foten. Hvis du ikke vet om du overpronerer osv, ville jeg kjøpt sko for normal pronasjon.

Takk for det :)

Jeg titter innom Løpelabbet i morgen, tror jeg, og ser hvordan det går :)

Det er kjempeviktig med riktige sko, og det er slik de finner ut hva som passer. Men hvis du aldri har vært plaget med knær, hofter eller ankler, har normal fotstilling og bare skal jogge litt "til husbruk" er det ikke nødvendig å gå på Løplabbet. Du vil sikkert få god hjelp i en vanlig sportsbutikk også.

Uff. Jeg har en hofte jeg har tilbakevennende betennelse i, hadde barneleddgikt som barn og svake ankler. Så ja... Må nok bare tvinge meg selv til Løpelabbet ;)

Annonse

Uff. Jeg har en hofte jeg har tilbakevennende betennelse i, hadde barneleddgikt som barn og svake ankler. Så ja... Må nok bare tvinge meg selv til Løpelabbet ;)

Ja, da bør du velge sko med omhu. Men det er ingenting å grue for, oppleves ikke som intimt i det hele tatt. Veldig greie ekspeditører.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...