Gjest Gir meg aldri Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Jeg var innom Politiet 2 ganger i dag for å anmelde drapstrusler, men de hadde ingen ledige etterforskere, så jeg må tilbake og spørre i morgen... De har i registeret at mannen er voldelig og jeg hadde skriftlig bevis på grove trusler mot meg og barnet mitt. "Sånn er det bare", fikk jeg beskjed om, "det er mange andre saker som må prioriteres" Men ikke f om jeg gir meg. Jeg har ikke bare meg selv å tenke på men også barnet mitt. 0 Siter
Gjest system sux sometimes Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 må nok dessverre si at jeg har opplevd noe lignende:( min søster og hennes barn fikk drapstrusler fra barnefaren,han skulle brenne huset deres etc...og han er dømt fire ganger for grov vold.likevel gjorde de ikke en dritt! lykke til!! 0 Siter
Gjest En av de rikeste landene, og en av de dårligste!!! Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Vi bor i norge, så ikke forvent noe! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.