Gå til innhold

Om et par timer er det helg! *S*

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Er sulteforet på sol, har planer for helgen og følger med på værmeldingen fra time til time. Utrolig som det skifter - først skulle det bli regn, så sol bak sky uten regn, nå melder de plutselig regnbyger i kveld igjen *sukk*.

Skrevet

Nei, om noen få timer er det FERIE!! Neste uke venter Rivieraen, garantert sol og varme! :-) Problemet er selvsagt bare å få plass til alle skoene i kofferten... MÅ ha med følgende:

1. fine, men komfortable sko til flyturen

2. fine, trenger ikke å være SÅ komfortable til restaurantbesøk, mørke

3. flip-flopper til strand- og bassengliv

4. joggesko

5. fine, LYSE sko til hvite kjoler

6. fine sko som jeg kan traske rundt i

... osv.

Mannen min tar med seg to par: et til å gå med og ett til å trene med... Jaja, da blir det bedre plass til mine! :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, om noen få timer er det FERIE!! Neste uke venter Rivieraen, garantert sol og varme! :-) Problemet er selvsagt bare å få plass til alle skoene i kofferten... MÅ ha med følgende:

1. fine, men komfortable sko til flyturen

2. fine, trenger ikke å være SÅ komfortable til restaurantbesøk, mørke

3. flip-flopper til strand- og bassengliv

4. joggesko

5. fine, LYSE sko til hvite kjoler

6. fine sko som jeg kan traske rundt i

... osv.

Mannen min tar med seg to par: et til å gå med og ett til å trene med... Jaja, da blir det bedre plass til mine! :-)

Hehe, kjenner meget godt til problemstillingen! Jeg har gjerne med meg et utall sko på ferie, og leter stadig etter nye par som kan passe ved flest mulig anledninger.

Ha en fantastisk ferie! Fra neste helg er det min tur :-).

Skrevet

Hehe, kjenner meget godt til problemstillingen! Jeg har gjerne med meg et utall sko på ferie, og leter stadig etter nye par som kan passe ved flest mulig anledninger.

Ha en fantastisk ferie! Fra neste helg er det min tur :-).

God tur til deg også!

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...