Gjest hilsen en mamma Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Vet ikke hva som er vanlig når det gjelder foreldre-ansatte, eller om det vil kunne bli oppfattet som bestikkelse (!) eller sånt. Men jeg har så lyst til å gi en liten gave til en ansatt, som har tatt seg spesielt av min sønn i barnehagen (bl. spesiell trening). Hun skal nå slutte og begynne på en annen avdeling. Kan jeg gi henne en liten gave, eller en flaske vin, eller en blomsterbukett, uten at det blir "feil"? 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Siden hun har tatt seg spesielt av gutten så synes jeg ikke det er noe galt ved å gi henne en liten oppmerksomhet. Det er da bare hyggelig! ) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Det er helt greit, men du trenger ikke gjøre det i plenum 0 Siter
Gjest bare ikke vin hvis du ikke kjenner personen godt Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Blomster passer bra. For all del ikke gi vin hvis du ikke vet at personen liker dette. Det finnes faktisk folk som ikke drikker alkohol her i verden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.