Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale meg et neglestudio som legger acryl/gelenegler i Oslo sentrum? :)

Hvis du husker hva du betalte for dine negler blir jeg veldig glad, for jeg har ikke råd til så mye mer enn 5-600,-

mariaflyfly
Skrevet

Tone Lise akademiet er flinke. Jeg gikk hos ei der som starta opp for seg sjøl etterhvert (og var billigere), men hun er visst ikke i bransjen lenger. :(

Skrevet

Tone Lise akademiet er flinke. Jeg gikk hos ei der som starta opp for seg sjøl etterhvert (og var billigere), men hun er visst ikke i bransjen lenger. :(

...det er sikkert hun jeg fant nettsiden til, men som sluttet i mai...?

Jeg har ikke råd til å gå på Tone Lise... koster jo skjorta og buksa og det hvite i øyet på en gang! :-p

mariaflyfly
Skrevet

...det er sikkert hun jeg fant nettsiden til, men som sluttet i mai...?

Jeg har ikke råd til å gå på Tone Lise... koster jo skjorta og buksa og det hvite i øyet på en gang! :-p

Hmmm.. Det er lenge sida hun slutta, for de siste gangene kom hun hjem til meg eller jeg til henne. ;) Og det er flere år sida jeg hadde negler. ;)

Skrevet

Hmmm.. Det er lenge sida hun slutta, for de siste gangene kom hun hjem til meg eller jeg til henne. ;) Og det er flere år sida jeg hadde negler. ;)

Jaja... jeg fant i alle fall en lovende negledesigner som var utdannet fra TL, men hun hadde nettopp sluttet.

Finner forsåvidt mange andre salonger også, men det er sparsomt med info ut over at de eksisterer... jeg skulle liksom gjort dette i morgen :-p

Gjest minnah
Skrevet

*dyttepå*

dyttepå? Trådene hopper ikke oppover ettersom folk svarer på DOL, de holder seg helt i ro. Veldig behagelig ;-)

Skrevet

dyttepå? Trådene hopper ikke oppover ettersom folk svarer på DOL, de holder seg helt i ro. Veldig behagelig ;-)

Nei, men de blir synlig i 100 nyeste når noen skriver et innlegg i tråden...

Gjest minnah
Skrevet

Nei, men de blir synlig i 100 nyeste når noen skriver et innlegg i tråden...

Sant nok :-)

Gjest Svaksterk
Skrevet

Er det ikke et studio på Grønnland? Lurer på det.....i "gågaten" før den pubben med billig rødvin (som vi var på en gang nesten i forrige århundre...føles det som....).

De selger ihvertfall sånne negleting, og i vinduet er det en skjerm som går og går når det er stengt, men reklame for falske negledupeditter.

Håper du har det bra carma, koselig å se nicket ditt her igjen. :-)

Skrevet

Er det ikke et studio på Grønnland? Lurer på det.....i "gågaten" før den pubben med billig rødvin (som vi var på en gang nesten i forrige århundre...føles det som....).

De selger ihvertfall sånne negleting, og i vinduet er det en skjerm som går og går når det er stengt, men reklame for falske negledupeditter.

Håper du har det bra carma, koselig å se nicket ditt her igjen. :-)

Hmm.. si det, det vet jeg ikke :-)

Det høres ikke heeelt ut som hva jeg er ute etter, men jeg kan sjekke det ut i alle fall - takk for tips!

Koselig å se deg igjen også! Vi har det bare bra alle tre :-)

Gjest Svaksterk
Skrevet

Det høres ikke heeelt ut som hva jeg er ute etter, men jeg kan sjekke det ut i alle fall - takk for tips!

Hehe, nei butikken er en smule harry synes jeg...men hvis de har negledesign så er de sikkert billige!

Håper du finner det du leter etter.

Fint at dere har det bra, godt å høre. Er vel ganske stor nå, den lille. :-)

God natt da.

Skrevet

Hehe, nei butikken er en smule harry synes jeg...men hvis de har negledesign så er de sikkert billige!

Håper du finner det du leter etter.

Fint at dere har det bra, godt å høre. Er vel ganske stor nå, den lille. :-)

God natt da.

Ja, det spørs vel om jeg klarer å finne noe som er både billig OG som det går an å vise frem etterpå, hehe.

Store lille har blitt 2 år og like herlig som alltid ;-)

Ha en god natt du også!

Gjest Svaksterk
Skrevet

Ja, det spørs vel om jeg klarer å finne noe som er både billig OG som det går an å vise frem etterpå, hehe.

Store lille har blitt 2 år og like herlig som alltid ;-)

Ha en god natt du også!

Du finner det nok.

To år er "ganske stor". De er herlige i den alderen der.

Natta. (Sove nå, skal opp og på jobb i otta...) .

Gjest Fenrisulven
Skrevet

http://www.tonelise.com/

Det er Tone Lise som ligger i Brugata, denne gågata som svaksterk snakker om. Er kanskje ikke så harry og billig like vel da...

Skrevet

http://www.tonelise.com/

Det er Tone Lise som ligger i Brugata, denne gågata som svaksterk snakker om. Er kanskje ikke så harry og billig like vel da...

Kan ikke huske at det er noen flashende negleskilt utenfor Tone Lise-akademiet, men :-p

Det er uansett for dyrt, dessverre... :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...