Gå til innhold

SOS! Må ta opp lån

Anbefalte innlegg

Gjest Pengulf
Skrevet

Jeg er nettopp ferdig som student og skal i full jobb til høsten. Jeg har lite penger nå, og det er egentlig en nødvendighet at jeg får inn penger på konto. Er det mulig å få tatt opp et lån på f.eks 30.000 sånn "helt uten videre"?

Går dette i så fall an å gjøre gjennom interett?

Bruker det å være problematisk å tilbakebetale et slikt lån?

Håper noen kan gi meg noen svar, hadde blitt svært takknemlig!

Skrevet

Det går an tror jeg, men sånne lån er grisedyre.

Hvis du har sikkerhet i f.eks egen bolig er det ikke noe problem

Skrevet

Det går ok an ja. Men det er ganske dyrt ja. Og 30.000kr er jo ingenting.Forsvinner nok fort om du skal ha det helt til du begynner å jobbe til høsten? ;o)

Gjest bareentanke
Skrevet

Jeg tror ikke du får et slikt lån hvis du ikke har noen månedlig inntekt eller noe de kan finner sikkerhet i.

Gjest Fanteri
Skrevet

Du må ha fast inntekt for å få lån.Jeg søkte lån på nettet men fikk avslag pga at jeg er 50 % sykemeldt.Sykepenger er ikke inntekt ifølge de.Enda jeg har fast 100% stilling.

Skrevet

Hvis du har fått arbeidskontrakt så kan du jo dokumentere ovenfor banken at du vil kunne betale tilbake. Hvis du bare skal ha penger å leve for bør du søke sosialhjelp dersom du ikke har andre muligheter til å forsørge deg fram til du begynner i jobb. Men helst bør du prøve å få sommerjobb?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...