Gå til innhold

Kan jeg si ja takk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt drøyt å påstå at jeg kunne hatt en datter på 25;-)

He he, sant nok. Men 21, kanskje?

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

6

• frosken

3

• Lillemus

2

• annegunn

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest tuttamatilda
Skrevet

Denne tråden handler ikke om deg, den handler om en problemstiling som Wita skisserte. Jeg har nå lest gjennom hele tråden, og finner ikke et eneste innlegg som sier noe som helst om dine holdninger. Tvertimot presiseres det at andre kan ha andre oppfatninger om dette.

Hvis du er så hårsår og selvoppttatt at du tar til deg alt som blir skrevet, kan det umulig være noe givende for deg å delta i diskusjoner.

Wita er for øvrig verken selvopptatt eller hårsår. Hun tåler både andre oppfatninger enn sine egne, og en frisk debatt. Og hun har en veldig fin evne til å lytte og ta folks meninger på alvor.

Hårsår? wow!

Skrevet

Hårsår? wow!

Ja, siden du kan antyde at froskens uttalelser er frekke, må du være både hårsår og usedvanlig selvsentrert. Hun forteller jo bare hvordan hennes holdninger er, men sier samtidig at andre kan ha andre oppfatninger. Hvordan kan du kalle det frekt?

Gjest tuttamatilda
Skrevet

Ja, siden du kan antyde at froskens uttalelser er frekke, må du være både hårsår og usedvanlig selvsentrert. Hun forteller jo bare hvordan hennes holdninger er, men sier samtidig at andre kan ha andre oppfatninger. Hvordan kan du kalle det frekt?

Well, for det første: jeg er hverken særlig selvsentrert eller spesielt hårsår. Tror faktisk det er første gang jeg har tatt noe "til meg", men når frosken sier at det er spørsmål om holdninger og moral, så har jeg lov til å reagere, selv om hun sier at andre kan tenke annerledes, konkluderer hun fortsatt med at det er snakk om holdninger. (og da er det lett å lese at de er "dårlige")

At jeg slenger med leppa etterpå slik at jeg tråkker deg på tærne får du ha meg unnskyldt, det var ikke meningen. (og ganske unødvendig - jeg ser det)

Jeg har kjempestor glede av å lese herinne, og en enkel gang også svare. Og det har jeg tenkt å fortsette med. Jeg har kanskje litt for god tid for tiden, og dermed tid til å lese fortsettelsen *s*

At jeg skrev de senere innleggene i en lettere humoristisk tone, er ikke lett å lese på nett alltid.

Så fra min side: ingen sure miner og alt tatt opp i beste mening, unntatt det førstnevnte.

Over og ut i denne omgang :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...