Gå til innhold

Bidrag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Gyrken er vekk, ALLE er vekk i grunnen, bortsett fra oss.''

Hold snavla på deg din grønnskolling!

Eg tror de er her (kan ikkje ha daua hele gjengen): Bassisten, Andor, Grip, SDD, Zirine, Melaisa, Stina, Stone, Molli, Månestråle, Mc. Huldra, Amiga, Female, Rosanna, Sør, Zuuul, Birdie, Lionn osv. osv...

Geir, tygg litt på denne. Jeg ønsker å vise et bilde på transparent papir montert mellom to glassplater. Hva slags papir bør jeg bruke? Det beste resultatet til nå er trykket på mellomleggspapir fra et fotalbum. Hva kalles det papiret, og hvor kan jeg få ta i mer av samme slaget? :)

Knuppen, hjelp!

Skrevet

Har de gjennomgått personlighetsforvandling da??

* savner gamle dager*

Ja, noe sånt. De er gifte og skilte og drittlei og alt derimellom. Sånt skjer, vi må bare leve med savnet eller fylle tomrommet selv så godt vi kan. Og det kan vi jo ikke, kan vi vel? Er det håp for dol, tror du? ;)

Gjest Liza i London
Skrevet

Ja, noe sånt. De er gifte og skilte og drittlei og alt derimellom. Sånt skjer, vi må bare leve med savnet eller fylle tomrommet selv så godt vi kan. Og det kan vi jo ikke, kan vi vel? Er det håp for dol, tror du? ;)

Sannelig om jeg vet,...noen ganger virker det som om den gamle spiriten kommer tilbake, men så dør det ut igjen. Dessverre.

Virker som om det er mange fine mennesker her, men har også inntrykk av at redaksjonen ønsker en slags "seriøs overflatiskhet" som vi "gamle" ikke helt kan svelge.

Noen ganger er det til å grine av!!!

Skrevet

Sannelig om jeg vet,...noen ganger virker det som om den gamle spiriten kommer tilbake, men så dør det ut igjen. Dessverre.

Virker som om det er mange fine mennesker her, men har også inntrykk av at redaksjonen ønsker en slags "seriøs overflatiskhet" som vi "gamle" ikke helt kan svelge.

Noen ganger er det til å grine av!!!

Mange av de nevnte er vel på nett men aktive i andre forum og blogging.

Kan jo ikke helt bli som "gamle dager" for nå er det mange flere brukere. Før var det mange færre og litt tettere og hyggeligere tone her. Nå er det ofte noen få som ødelegger en god diskusjon.

Men så har man vel gått litt lei også - i perioder her før så bodde jeg her inne ..... :-)

Gjest Fortvila nå
Skrevet

Hadde det bare vært så vel at det var mor han ville la det gå ut over,men slik er det ikke.Han kan selge bestemoren på salg om anledningen bød seg,han har ingen skrupler.Dette er ikke skrevet av en unyansert mor som er fortvilet kun over denne nye avtalen,men det ligger så uendelig mye mer bak.Han har stelt seg veldig dårlig økonomisk,han får nok ikke noe videre lån, og har en del inkasso på seg.Han mangler rett og slett det genet.Slik har han alltid vært,og slik vil det fortsatt være.Mor har skånet barnet farens svakheter,men ser vel nå at barnet må få vite litt mer om faren slik at hun kan være forberedt på det meste.

Jeg vet det er vanskelig å svare på en tilfeldig link der man ikke kjenner forholdene,men jeg kan så absolutt si med 100% sikkerhet at i dette forholdet er det ingen hevn inne fra mor sin side.Mor har heller tålt mer enn de fleste for å skåne barnet,og slik vil det fortsatt være.men dette bidraget betyr mye for eksistensen i hverdagen.

Uansett tusen takk for svar fra dere:-)

Skrevet

Geir, tygg litt på denne. Jeg ønsker å vise et bilde på transparent papir montert mellom to glassplater. Hva slags papir bør jeg bruke? Det beste resultatet til nå er trykket på mellomleggspapir fra et fotalbum. Hva kalles det papiret, og hvor kan jeg få ta i mer av samme slaget? :)

Knuppen, hjelp!

Silkepapir, evt. glanset silkepapir?

Eller "arkitektpapir", som:

http://www.canson.com/fiche_1_64.html

Eller disse:

http://www.dickblick.com/categories/tracingpapers/details/

Skrevet

Glem det, den var for impulsiv. Jeg liker og forstår deg litt av og til, men stort sett er du ganske ufordraglig. Sånn, da var verden i vater iegjen:)

Haha, du har vist ditt sanne jeg.

*såre fornøyd*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...