Gjest Posten.no? Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Jeg skal flytte og må melde adresseforandrimg men hvor?.Posten.no eller må jeg sende sånn adresseforandrings lapp til alle mine forbindelser?.Hva skjer vist jeg glemmer noen? 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Du kan sende elektronisk via posten, dvs. du fyller ut skjema på posten.no og så sender de dem for deg, utrolig praktisk. ) Noen kontakter finner deg alikevel via folkeregistret, andre får posten din i retur og gidder ikke ha mer med deg å gjøre. 0 Siter
Gjest Posten.no Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Du kan sende elektronisk via posten, dvs. du fyller ut skjema på posten.no og så sender de dem for deg, utrolig praktisk. ) Noen kontakter finner deg alikevel via folkeregistret, andre får posten din i retur og gidder ikke ha mer med deg å gjøre. Hørtes lett ut det der ;-) Mye som man skal huske på når det gjeder flytting Hodet mitt er som vakum for tiden :-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Posten funker slik Lillemus sier, og i tillegg ettersender de post til deg i 1 måned. Det er veldig kjekt, for de du da får ettersendt kan du selv kontakte og opplyse om din nye adresse. Etter 1 måned returnerer Posten brevene dine til avsender, der det er påklistret en lapp om at du ikke bor der de tror lenger. Så er det opp til avsender å finne deg. Etter 9 måneder slutter Posten å returnere brev, da lar de det bare gå til den gamle adressen. Det er ikke riktig så praktisk, men på en annen side - på 9 måneder bør man ha rukket over de man kjenner til. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Glemte forsåvidt noe: Det er jo folkeregistret du må sende til aller først, da. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.