Gjest Litt irritert på meg selv nå Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Bakte en ostekake i går og i dag viser det seg at kjøleskapet ikke har hvert kaldt nok og kaken er ikke så stiv som den burde. Kjøleskapet er skrudd opp, men spørsmålet er om den vil bli fin for servering i ettermiddag? 0 Siter
ruskesnusk Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Nå skal ikke jeg late som om jeg er noen ekspert på ostekake, det er jeg slett ikke, men det er en slik med gele og greier og ting i? Jeg laget en for noen dager siden. Gjorde den ferdig i 9-10-tida og serverte den til kaffe kl. 16. 0 Siter
Gjest Litt irritert på meg selv nå Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Nå skal ikke jeg late som om jeg er noen ekspert på ostekake, det er jeg slett ikke, men det er en slik med gele og greier og ting i? Jeg laget en for noen dager siden. Gjorde den ferdig i 9-10-tida og serverte den til kaffe kl. 16. Ja det er en sånn kake. Da regner jeg med at denne også stivner helt innen servering. Takk - nå føler jeg meg bedre... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.