Gå til innhold

Hvor lang tid?

Gjest Litt irritert på meg selv nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bakte en ostekake i går og i dag viser det seg at kjøleskapet ikke har hvert kaldt nok og kaken er ikke så stiv som den burde.

Kjøleskapet er skrudd opp, men spørsmålet er om den vil bli fin for servering i ettermiddag?

Skrevet

Nå skal ikke jeg late som om jeg er noen ekspert på ostekake, det er jeg slett ikke, men det er en slik med gele og greier og ting i? Jeg laget en for noen dager siden. Gjorde den ferdig i 9-10-tida og serverte den til kaffe kl. 16.

Skrevet

Nå skal ikke jeg late som om jeg er noen ekspert på ostekake, det er jeg slett ikke, men det er en slik med gele og greier og ting i? Jeg laget en for noen dager siden. Gjorde den ferdig i 9-10-tida og serverte den til kaffe kl. 16.

Ja det er en sånn kake. Da regner jeg med at denne også stivner helt innen servering. Takk - nå føler jeg meg bedre...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...