sort som natta Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 i følge legen min,sendte han en resept på noen medisiner jeg trenger på torsdag,som a-post.når den ikke kom i dag merker jeg at jeg føler meg desperat!trodde det tok maks to døgn å sende innenlands'? legen har fri i helga,så dette ser ut til å bli en helvettes helg! 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 Den er ikke sendt direkte til apoteket ditt, da? 0 Siter
sort som natta Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Skrevet 28. juni 2008 Den er ikke sendt direkte til apoteket ditt, da? nei.bor i en større by med flere apotek,og tidl når legen har skrevet ut noe,så sender han det til meg.det skjer han har ringt inn resept på en minste pakning,men det har vært fordi jehg ikke har klart å vente.nå er han bortreist for helga,så jeg får ingen respns 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 nei.bor i en større by med flere apotek,og tidl når legen har skrevet ut noe,så sender han det til meg.det skjer han har ringt inn resept på en minste pakning,men det har vært fordi jehg ikke har klart å vente.nå er han bortreist for helga,så jeg får ingen respns OK. Men er det livsviktige medisiner, så vil vel legevakta ta imot deg kanskje? 0 Siter
sort som natta Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Skrevet 28. juni 2008 OK. Men er det livsviktige medisiner, så vil vel legevakta ta imot deg kanskje? sovemedisiner.får ikke sove uten...har brukt det siden jeg var 15,så jeg er nok avhengig av de for å sove skikkelig.spørs om legevakten stiller opp på sånt.og legen min insisterer jo på at han har sendt den. 0 Siter
hjernetrimmern Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 sovemedisiner.får ikke sove uten...har brukt det siden jeg var 15,så jeg er nok avhengig av de for å sove skikkelig.spørs om legevakten stiller opp på sånt.og legen min insisterer jo på at han har sendt den. Noen leger har startet med at det er 2 dagers "bestilling" på resepter, rett og slett på grunn av bedre kontroll av hva de faktisk skriver under på... Så da kan det gå noen dager ekstra før du får resepten din...eller at posten ikke klarer jobben sin da....men det er en annen historie!! 0 Siter
sort som natta Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Skrevet 28. juni 2008 Noen leger har startet med at det er 2 dagers "bestilling" på resepter, rett og slett på grunn av bedre kontroll av hva de faktisk skriver under på... Så da kan det gå noen dager ekstra før du får resepten din...eller at posten ikke klarer jobben sin da....men det er en annen historie!! snakket med legen på torsdag på tlf,og da sa han at den var sendt. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 snakket med legen på torsdag på tlf,og da sa han at den var sendt. Hun at du kan ringe og be om ny resept tidligere, slik du ikke står uten medisiner, du kan f.eks. overlappe med en uke el. slik. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.