Gå til innhold

hvor er det blitt av resepten min...

Anbefalte innlegg

sort som natta
Skrevet

i følge legen min,sendte han en resept på noen medisiner jeg trenger på torsdag,som a-post.når den ikke kom i dag merker jeg at jeg føler meg desperat!trodde det tok maks to døgn å sende innenlands'?

legen har fri i helga,så dette ser ut til å bli en helvettes helg!:(

Gjest ViViola
Skrevet

Den er ikke sendt direkte til apoteket ditt, da?

sort som natta
Skrevet

Den er ikke sendt direkte til apoteket ditt, da?

nei.bor i en større by med flere apotek,og tidl når legen har skrevet ut noe,så sender han det til meg.det skjer han har ringt inn resept på en minste pakning,men det har vært fordi jehg ikke har klart å vente.nå er han bortreist for helga,så jeg får ingen respns

Gjest ViViola
Skrevet

nei.bor i en større by med flere apotek,og tidl når legen har skrevet ut noe,så sender han det til meg.det skjer han har ringt inn resept på en minste pakning,men det har vært fordi jehg ikke har klart å vente.nå er han bortreist for helga,så jeg får ingen respns

OK. Men er det livsviktige medisiner, så vil vel legevakta ta imot deg kanskje?

sort som natta
Skrevet

OK. Men er det livsviktige medisiner, så vil vel legevakta ta imot deg kanskje?

sovemedisiner.får ikke sove uten...har brukt det siden jeg var 15,så jeg er nok avhengig av de for å sove skikkelig.spørs om legevakten stiller opp på sånt.og legen min insisterer jo på at han har sendt den.

hjernetrimmern
Skrevet

sovemedisiner.får ikke sove uten...har brukt det siden jeg var 15,så jeg er nok avhengig av de for å sove skikkelig.spørs om legevakten stiller opp på sånt.og legen min insisterer jo på at han har sendt den.

Noen leger har startet med at det er 2 dagers "bestilling" på resepter, rett og slett på grunn av bedre kontroll av hva de faktisk skriver under på...

Så da kan det gå noen dager ekstra før du får resepten din...eller at posten ikke klarer jobben sin da....men det er en annen historie!!

sort som natta
Skrevet

Noen leger har startet med at det er 2 dagers "bestilling" på resepter, rett og slett på grunn av bedre kontroll av hva de faktisk skriver under på...

Så da kan det gå noen dager ekstra før du får resepten din...eller at posten ikke klarer jobben sin da....men det er en annen historie!!

snakket med legen på torsdag på tlf,og da sa han at den var sendt.

Gjest mandolina
Skrevet

snakket med legen på torsdag på tlf,og da sa han at den var sendt.

Hun at du kan ringe og be om ny resept tidligere, slik du ikke står uten medisiner, du kan f.eks. overlappe med en uke el. slik.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...