Gjest takk for svar på det Skrevet 28. juni 2008 Skrevet 28. juni 2008 noen som tilfeldigvis vet sånn ca hvor lang tid man bruiker på å gå fra krokhol til tømmerås på sommerføre?? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Dette blir rein tipping fra min side, men eg vil anta du må rekne med å bruke ca. 3/4 av den tiden du bruker på vinterføre. 0 Siter
Gjest takk for svar på det Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Dette blir rein tipping fra min side, men eg vil anta du må rekne med å bruke ca. 3/4 av den tiden du bruker på vinterføre. Eller man bruker kanskje lenger tid på sommerføre, iom at på vintern går man på ski i løypa? Takk for svar jaffal :-) Får prøve å gå den en gang det ikke haster ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 Eller man bruker kanskje lenger tid på sommerføre, iom at på vintern går man på ski i løypa? Takk for svar jaffal :-) Får prøve å gå den en gang det ikke haster ;-) God tur! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.